Seagate!
Fra : Aragorn23

Dato : 28-06-03 16:40

JEg har købt et seagate 80GB HD.

Den kunne ikke formateres, forhandleren kunne hellere ikke få den til det!

Der blev fortalt at jeg skulle sende den afsted til Seagate i Holland! Den
er nu sendt afsted, ja en ugesiden, men jeg har på fornæmmelsen at jeg
aldrig hører fra den HD igen, er der nogen der har erfaringer med ombytning
af HD på denne måde? virker det???

Nu vil jeg ikke fortælle om forretningen, men jeg handler fanme aldrig der
mer!!! Det er anden gang jeg har harf dårlig erfaringer med handel af
internetforretninger!

hmpf!

--
Mød mig på www.pcsalg.webbyen.dk

Fra : S Nielsen

Dato : 28-06-03 16:45

Hejsa

Jeg sendte også min defekte Seagate til Holland, og 9 dage senere modtog jeg
en ny.

mvh

Steinar

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 28-06-03 17:44

Aragorn23 wrote:
> [...]
> fornæmmelsen at jeg aldrig hører fra den HD igen, er der nogen der
> har erfaringer med ombytning af HD på denne måde? virker det???

Tja... jeg har engang på mit arbejde prøvet det med et Plextor drev. Det var
også i holland og efter 7 dage lå der et nyt, der til og med var lidt
hurtigere

> Nu vil jeg ikke fortælle om forretningen, men jeg handler fanme
> aldrig der mer!!! Det er anden gang jeg har harf dårlig erfaringer
> med handel af internetforretninger!

Jeg har aldrig haft dårlige erfaringer med internet handel. Jeg har primært
handlet hos midtdata.dk og shg.dk samt et par andre steder nogle enkelte
gange. Jeg køber sq aldrig hardware i en normal butik mere

--
Martin K

Fra : Coach [4130]

Dato : 28-06-03 20:21

> JEg har købt et seagate 80GB HD.
>
> Den kunne ikke formateres, forhandleren kunne hellere ikke få den til det!

Du har 2 års reklamations ret fra købt tidspunktet.
Det er forhandleren der skal sende den til fabrikken og ikke dig.

Du skal så vidt muligt holdes udgiftsfri.
Det er forhandleren der står med ansvaret for at du får en ny disk, iflg.
dansk købelov.

mvh
Bri@n

Fra : Hans

Dato : 28-06-03 20:31

"Aragorn23" <aragorn23@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er nu sendt afsted, ja en ugesiden, men jeg har på fornæmmelsen at jeg
> aldrig hører fra den HD igen, er der nogen der har erfaringer med

En uge er ikke særlig lang tid når disken skal ud over landets grænser. Du
er simpelthen alt for utålmodig efter min mening.

/ Hans

Fra : Jens C. Hansen [Oden~

Dato : 29-06-03 05:58

Hans wrote:

> En uge er ikke særlig lang tid når disken skal ud over landets grænser. Du
> er simpelthen alt for utålmodig efter min mening.

Enig - jeg ventede engang et par måneder på at en brænder blev sendt til
Japan for at blive repareret.

Fra : Aragorn23

Dato : 29-06-03 10:20

nå nej jeg regner heller ikke med den kommer efter ´´en uge Jeg
regner med en måneds tid!

Jeg håber bare at det virker, altså at de virklig sender mig en ny hd
tilbage, det ville være lækkert hvis de gjorde det!

Thats all folks!

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 29-06-03 21:38

"Aragorn23" <aragorn23@mail.dk> crashed Echelon writing

> nå nej jeg regner heller ikke med den kommer efter ´´en uge
> Jeg regner med en måneds tid!
>
> Jeg håber bare at det virker, altså at de virklig sender mig en ny hd
> tilbage, det ville være lækkert hvis de gjorde det!

Regner aldrig med nyt, men med en repareret/serviceret disk.

--
Bjarke Andersen

Fra : Erik Dan

Dato : 30-06-03 15:31

"Bjarke Andersen" <usenet@*spammer*bjoeg.dk> wrote in message
> "Aragorn23" <aragorn23@mail.dk> crashed Echelon writing

> Regner aldrig med nyt, men med en repareret/serviceret disk.

Hvis du opretter en RMA direkte hos Seagate ,bliver det oplyst at man ikke
får en repareret disk men en ny tilsendt

/ Dan