hvordan lettest lave en kopi af W så det e~
Fra : Ole Larsen

Dato : 28-06-03 16:26

W går jo af og til ned og den kommer med tiden til at køre langsommere.
Derfor er det IMHO interessant at vide hvordan man lettest/hurtigst laver en
kopi af W der er lige til at lægge ind igen
1) hvis man ikke har rørt den koksede installation, men vil lægge oveni ?
2) hvis man har slettet den koksede W
3) hvis man har f.disket og reformatt

Forudsat man har en brænder og vil/vil ikke medbringe de ændringer diverse
programinstalleringer har gjort i W.

Har selv rodet med det, men er ofte løbet ind i problemer, der har gjort at
jeg har lavet nyinstallering af W og programmer.

Findes der gode, nemme løsninger ?

Mvh
Ole

Fra : Morten Nielsen

Dato : 28-06-03 19:08

On Sat, 28 Jun 2003 17:25:46 +0200, "Ole Larsen"
<oleNOSPAMtan@nospam.dk> wrote:

Ghost.

Fra : Ole Larsen

Dato : 28-06-03 22:43

"Morten Nielsen" <nielsen@kardemommeby.com> skrev i en meddelelse
> On Sat, 28 Jun 2003 17:25:46 +0200, "Ole Larsen"
> <oleNOSPAMtan@nospam.dk> wrote:
>
> Ghost.
Hvis du mener med programmet Ghost, så har jeg prøvet, men løb ind i
problemer. Desværre
husker jeg ikke hvilke. Muligvis kunne en lidt mere udførlig anvisning
hjælpe (ikke kun mig)
Mvh
Ole

Fra : Leony

Dato : 29-06-03 11:34

"Ole Larsen" <oleNOSPAMtan@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Programmet Drive Image fra PowerQuest er også en mulighed:
http://www.powerquest.com/driveimage/

Det gratis SavePart skulle også være glimrende:
http://perso.club-internet.fr/guiboure/en/index_frame.html

> Hvis du mener med programmet Ghost, så har jeg prøvet, men løb ind i
> problemer. Desværre husker jeg ikke hvilke.

Hvis du har Ghost, så prøv igen - så kan det være du kommer i tanke om
det. Det vil gøre det lidt nemmere at hjælpe dig.

> Muligvis kunne en lidt mere udførlig anvisning
> hjælpe (ikke kun mig)

http://ghost.radified.com/ghost_1.htm

Manualen er på 110 sider og den beskriver alle de ting der kan gøres med
Ghost, bedre vejledning tror jeg ikke du finder.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/