Logitech Internet Nav. keyboard og Winamp
Fra : Steen F.

Dato : 28-06-03 16:19

Jeg har et Logitech Internet Navigator Keyboard og iTouch software v2.15 DK.
Når jeg trykker "Media"-knappen og vælger Nullsoft Winamp 3, så starter
Winamp op men jeg kan ikke bruge Start/Pause, Stop, Frem eller Tilbage
knapperne på tastaturet.

Hvad er der galt?

Hilsen Steen

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 28-06-03 16:23

"Steen F." <steen.koldingNOSPAM@NOSPAMstofanet.dk> skrev:

> [...]
> Winamp 3, så starter Winamp op men jeg kan ikke bruge Start/Pause,
> Stop, Frem eller Tilbage knapperne på tastaturet.

Logitechs software understøtter ikke WinAmp 3 ordentligt. Du kan
muligvis få det til at virke med de tidligere udgaver af WinAmp 3.

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Jens Jensen

Dato : 28-06-03 17:54

> [...]
> Når jeg trykker "Media"-knappen og vælger Nullsoft Winamp 3, så starter
> Winamp op men jeg kan ikke bruge Start/Pause, Stop, Frem eller Tilbage

prøv at søg på winamp.com forums. der er en del tråde om det.
det er noget med at man skal ændre i players.ini i itouch mappen og slette
enten studio.exe eller winamp.exe i winamp mappen.

jeg fik det til at virke med den senste version. men hvis du bruger en
develoment version, så er funktionen slået fra.

mvh jens jensen.

Fra : Steen F.

Dato : 30-06-03 23:46

"Jens Jensen" <jens_l_j@_FJERNDETTE_dethemmeligelokum.dk> skrev i en
meddelelse news:bdkh2t$tpr$1@news.cybercity.dk...
> jeg fik det til at virke med den senste version. men hvis du bruger en
> develoment version, så er funktionen slået fra.

Hvordan gjorde du med winamp 3? Jeg har også seneste version.
Hvilken Logitech iTouch version bruger du?

Hilsen Steen

Fra : Jens Jensen

Dato : 02-07-03 07:15

"Steen F." <steen.koldingNOSPAM@NOSPAMstofanet.dk>
> "Jens Jensen" <jens_l_j@_FJERNDETTE_dethemmeligelokum.dk> skrev i en
>
> Hvordan gjorde du med winamp 3? Jeg har også seneste version.

jeg slettede studio.exe i winamp mappen ( det skal kun gøres, hvis der
findes en winamp3.exe i samme bibliotek)
så ændrede jeg på winamp3 indstillingerne i players.ini i itouch mappen.
desværre har jeg ikke den computer stående hjemme, så du må selv søge lidt
på winamps forum efter den korrekte linie.

> Hvilken Logitech iTouch version bruger du?

den nyeste.

mvh jens jensen.

Fra : Steen F.

Dato : 03-07-03 22:36

"Jens Jensen" <jens_l_j@_FJERNDETTE_dethemmeligelokum.dk> skrev i en
meddelelse news:bdtt53$1f7h$1@news.cybercity.dk...
> [...]
> desværre har jeg ikke den computer stående hjemme, så du må selv søge lidt
> på winamps forum efter den korrekte linie.

Oki tak for info!

Hilsen Steen