Ondt i maven
Fra : Lasse

Dato : 28-06-03 15:12

Kan det passe at man kan få ondt i maven / opkast af at ryge?

MVH
Lasse

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 28-06-03 15:37

Lasse wrote:
> Kan det passe at man kan få ondt i maven / opkast af at ryge?

ja, hvis det er første gang man ryger ;)
--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 28-06-03 15:43

Lasse wrote:

> Kan det passe at man kan få ondt i maven / opkast af at ryge?

Se
http://www.netdoktor.dk/Sunderaad/fakta/rygningafh%C3%A6ngighed.htm

Men det er ikke direkte nævnt.

Men kan være en følge af den utilpashed, der følger af for meget røg.

--
Med venlig hilsen Erik G. Christensen
Rådgiver for flere danske svinebønder.

Fra : Mari

Dato : 29-06-03 11:03

"Lasse" <lasn@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Kan det passe at man kan få ondt i maven / opkast af at ryge?

Ja, du kan tro det kan passe. Det er forgiftningssymptomer.
Jeg holdt op af samme årsag. (Røg i mange år)

Se hvor mange forskellige giftstoffer du
skal være resistent over for, hvis du skal
kunne tåle at ryge:

http://www.cancer.dk/Tobak/Rygning+og+helbred/indhold+i+tobak/rogens+indhold+og+virkning.asp

/Mari