Hjælp til oploading af SWiSH flash film
Fra : Christian Bagger

Dato : 28-06-03 12:32

Jeg har lavet en lille intro til min side i programmet SWiSH
v2.01. Nu vil jeg gerne have filmen lagt på min forside, hvordan
gør jeg det?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 28-06-03 13:34

"Christian Bagger" <Scooter-planet@scooter-planet.dk> wrote in message
> Jeg har lavet en lille intro til min side i programmet SWiSH
> v2.01. Nu vil jeg gerne have filmen lagt på min forside, hvordan
> gør jeg det?

Du eksporterer din film til en flash fil.

Så beder du Swish eksportere en HTML kode, denne åbner du i din HTML
editor, retter til og smider den ind ml. body tagsne på din forside.

Hurtigt efter hovedet, jeg mener det er sådan, ellers skriv igen.

Mvh.

Kim

Fra : Christian Bagger

Dato : 28-06-03 14:00

> Du eksporterer din film til en flash fil. Hvilen fil? .swf ???

> Så beder du Swish eksportere en HTML kode, denne åbner du i din HTML
> editor, retter til og smider den ind ml. body tagsne på din forside.

Dette har jeg prøvet, filmen kommer ikke frem når man åbner siden i
browseren...

Fra : Christian Bagger

Dato : 28-06-03 14:55

Jeg har fundet ud af det! http://www.scooter-planet.dk

Du beder Swish ekportere filmen til .swf (næsten som du sagde!) også
indsætter du .swf filen som plug-in i frontpage.

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 28-06-03 14:09

> Dette har jeg prøvet, filmen kommer ikke frem når man åbner siden i
> browseren...

Har du oploadet filmen sammen med din forside ?

Har du flash installeret (i know, dumt spørgsmål, men det kunne være)

Tjek koden at din html peger på en fil med det rigtige navn.

Mvh.

Kim