bærbar giver sort/hvidt billede på tv via ~
Fra : Peter T.

Dato : 28-06-03 12:04

Jeg vil bruge min Dell laptop, som er indkøbt i USA, som dvd-maskine til
mit tv. Men signalet fra SHVS-stikket på laptoppen giver åbenbart et s/h
billede på mit tv via scart-stikket. Jeg har været alle indstillinger
igennem i softwaren og signalet skulle være sat til Pal-B.

Så hvad gør jeg nu?

--
Mvh. Peter T. (ved svar; tag gebisset ud af min emailadresse!)
Korrekt citering -> <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>

Fra : Sander

Dato : 28-06-03 12:56

Chekker om din scartindgang på tv er super-video.

Fra : David

Dato : 28-06-03 13:27

> Chekker om din scartindgang på tv er super-video.
Hvilket den så sandsynligvis ikke er men et S-Video til Composit konverter,
scart fra www.AVsupply.dk kan fixe det.

mvh

David