Fladskærm contra alm.skærm
Fra : Otto

Dato : 28-06-03 11:02

Hej ...
Jeg har købt en fladskærm LG Flatron L1710S
og det er selvfølig meget gejlt etc etc , men men
allerede efter en time ved skærmen er jeg irriteret over at specielt tekst
ikke står kvivskarpt.
Da jeg bruger meget tid på programmering , er det vigtigt at teksten står
skarpt.

Nu har jeg ikke erfaring med fladskærme , og ved derfor ikke hvad man kan
forvente.

Jeg har tidligere brugt en alm. 17 " fra Zitech ( den model som nu kun
koster 1000,-) og her var kvaliteten helt OK. Troede at jeg kunne få det
samme på fladskærm.

Har jeg købt den forkerte skræm , eller hvad skal der til for at få en
ordentlig fladskøærm ..??

Håber at I vil give mig lidt respons herpå
hilsen Otto

Link database: http://www3.brinkster.com/otto/web-links/

Otto Leholt - Baggesensgade 19 , 2200 N , Copenhagen
tlf 3537 4928 mobil: 2232 9110

Fra : Hans Nikolajsen

Dato : 28-06-03 11:44

Jadav!

Jeg kender ikke den skærm du har, min Samsung 181T er jeg utrolig glad for,
der er et skarp billede på i tekstbehandling og i Delphi.

DOS ligner teksten r.. og nøgler.
I spil som MOHAA, Quake osv. flyder billedet en lille smule ud når man løber
( en form for fart striber, eller hvordan man nu skal forklare det ).

Køre du med fuld opløsning ???
Det gør jeg 1280 x 1024 så er en dot på skærmen en dot (c:

--
M.v.h.
Hans Nikolajsen

Fra : Michael Kristensen

Dato : 28-06-03 12:07

Prøv den rigtige nyhedsgruppe:

dk.edb.hardware.skaerm

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 28-06-03 13:48

"Otto" <leholt@worldonline.dk> wrote in message
> [...]
> og det er selvfølig meget gejlt etc etc , men men
> allerede efter en time ved skærmen er jeg irriteret over at specielt tekst

Og du kører i 1280*1024 ? det skal du køre i, ellers er det klart nok