Rotweilerklubben i Ishøj
Fra : Bettina

Dato : 28-06-03 04:24

Hejsa

Er der nogen, der kan hjælpe mig, med en hjemmesideadresse eller et
tlf.nr til en i Rotweilerklubben i Ishøj??

På forhånd tak
Mvh. Bettina Søndergaard

Fra : Majbritt Sørensen

Dato : 28-06-03 07:23

">
> Er der nogen, der kan hjælpe mig, med en hjemmesideadresse eller et
> tlf.nr til en i Rotweilerklubben i Ishøj??
>
> På forhånd tak
> Mvh. Bettina Søndergaard

Hej Bettina
Prøv at kikke på http://www.rottweiler.dk/ kik under klubben / kreds
adresser
Der finder du også en hjemmeside for lokalkredsen.
Men formanden skulle være Peter Klein 43713890.

Mvh Jens

Fra : Bettina

Dato : 28-06-03 20:14

Hej Jens