K3B og audio cd'er...
Fra : Peter Sepstrup

Dato : 27-06-03 20:58

Hej!

Jeg har store vanskeligheder med at få K3B til at brænde en audio cd ud fra
en mp3 fil...

Jeg har inde i K3B tilføjet "generic-mmc" som parameter til cdrdao for at
undgå den fejl den ellers kommer med der... men så får jeg i stedet:

ERROR: Expecting only one toc-file.
IO-fejl

Hvad dælen går der galt der? jeg kan godt nok ikke lige lurre det... jeg kan
fint brænde data cd'er!

--

Mvh. Peter.
____________________________________

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 27-06-03 21:13

> [...]
>
> ERROR: Expecting only one toc-file.
> IO-fejl
>
> Hvad dælen går der galt der? jeg kan godt nok ikke lige lurre det... jeg

Jeg vil lige tilføje at det er en Mandrake 9.1 med KDE 3.1.2

Fra : Esben Skov Pedersen

Dato : 27-06-03 22:29

Peter Sepstrup wrote:

> [...]
>
> Jeg har inde i K3B tilføjet "generic-mmc" som parameter til cdrdao for at
> undgå den fejl den ellers kommer med der... men så får jeg i stedet:

Skal være --driver generic-mmc

/Esben

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 28-06-03 06:25

Esben Skov Pedersen skrev:

> Skal være --driver generic-mmc

Så får jeg:

ERROR illigal option: --driver generic-mmc.
IO-fejl

Det gør jeg ikke hvis jeg kun har generic-mmc... men måske vi ikke snakker
om at skrive den ind det samme sted? Jeg har gjort det i K3B
opsætningen(det var ikke nok) og så inde i K3B under "opsætning, indstil
K3B..., Programmer, Brugerparametre" der har jeg tilføjet genereic-mmc er
det det rigtige sted at gøre det?

--

Mvh. Peter.
____________________________________

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 28-06-03 07:35

Peter Sepstrup skrev:

> Så får jeg:
>
> ERROR illigal option: --driver generic-mmc.
> IO-fejl

Så fik jeg det endelig til at virke... Jeg skulle slå disc at once fra når
jeg brænder audio cd'er, så fungere det.

Nu her 5 fejlbrændinger senere kan det så ærge en at man ikke lige
undersøgte at det var den der hed burnfree det aktiverede buffer underrun
beskyttelsen

--

Mvh. Peter.
____________________________________

Fra : Esben Skov Pedersen

Dato : 28-06-03 10:49

Peter Sepstrup wrote:

> [...]
> K3B..., Programmer, Brugerparametre" der har jeg tilføjet genereic-mmc er

Ja til cdrdoa ikke?

/Esben

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 28-06-03 12:10

Esben Skov Pedersen skrev:

> Ja til cdrdoa ikke?

Jeps.... men det virker kun med "gereric-mmc" hvis jeg skriver "--driver "
foran siger den illigal option... men vaa... det virker jo nu efter jeg fik
slået disc at once fra :)
--

Mvh. Peter.
____________________________________

Fra : Esben Skov Pedersen

Dato : 28-06-03 12:36

Peter Sepstrup wrote:

> Jeps.... men det virker kun med "gereric-mmc" hvis jeg skriver "--driver "
> foran siger den illigal option... men vaa... det virker jo nu efter jeg
> fik slået disc at once fra :)

Skummelt. Virker på min. Hvilken version bruger du?

/Esben

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 28-06-03 13:34

Esben Skov Pedersen skrev:

> Skummelt. Virker på min. Hvilken version bruger du?

0.8.1 findes der en nyere? den er på dansk hvis det ændre noget...
--

Mvh. Peter.