Pris på Mandrake?
Fra : Jimmy

Dato : 27-06-03 20:43

Hej

Jeg overveje at installere Mandrake på min Macintosh, men er i tvivl omkring
prisen.
Jeg blev ført over på en side, hvor jeg skulle signe op for noget månedlig
ydelse i en eller anden klub.

Er der nogen, der kender prisen, da jeg må har misforstået et eller andet...

Mvh
Jimmy

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 27-06-03 20:47

Jimmy wrote:
> [...]
> ydelse i en eller anden klub.
>
> Er der nogen, der kender prisen, da jeg må har misforstået et eller andet...

Nope, det er gratis :) Det er Mandrake der kører sådan en fancy klub
hvor du kan få alt muligt ekstra software, billige t-shirts og whatever
hvis du ønsker det. En slags "Mandrakes Støtteforening".

http://www.linuxiso.org/distro.php?distro=29

Fra denne side burde du blive smidt direkte til download af ISO'erne som
sikkert er det du ønsker. :)

mvh
Johan

Fra : Jimmy

Dato : 27-06-03 23:31

"Johan Holst Nielsen" <johan@weknowthewayout.com> wrote in message

> [...]
> hvor du kan få alt muligt ekstra software, billige t-shirts og whatever
> hvis du ønsker det. En slags "Mandrakes Støtteforening".

Super!
Tak for hjælpen.

Mvh
Jimmy

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 28-06-03 14:04

Når nu vi lige er i gang med mandrake... er der nogen der ved om man kan
downloade et dvd iso til den et sted? det kunne jo være rigtig rart at have
de 3 skiver på en... jeg synes ikke jeg kan finde den til salg, men hvis
nogen kender et sted hvor de sælger den på dvd er jeg da interesseret i at
høre om det...

--

Mvh. Peter.
____________________________________

Fra : Jesper Krogh

Dato : 28-06-03 14:26

I dk.edb.system.unix, skrev Peter Sepstrup:
> [...]
> nogen kender et sted hvor de sælger den på dvd er jeg da interesseret i at

Jeg ved ikke om de også har DVD'er til PowerPC'en men ellers er det på:
http://www.mandrakestore.com

--
../Jesper Krogh, jesper@krogh.cc
Jabber ID: jesper@jabber.krogh.cc

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 28-06-03 14:51

Jesper Krogh skrev:

> Jeg ved ikke om de også har DVD'er til PowerPC'en men ellers er det på:
> http://www.mandrakestore.com

Jeg søger den os til i386 så det er fint nok... jeg havde ik lige tænkt på
at kigge hos dem selv (doh!) men havde kune kigget hos linuxpusher og den
slags steder... jeg har nemlig ik set den herhjemme... men det optimale
ville nu også være at downloade en dvd iso også bruge pengene på et
medlemsskab til klubben (de siger jo de mangler penge dernede :)

--

Mvh. Peter.