WinMe m. IE5.5 uden billeder
Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 27-06-03 19:58

Hej NG

Min far har en PC installeret med Windows Me & IE5.5.
IE viser ikke længer de billeder der findes på de forskellige hjemmesider
han besøger, den viser "små røde krydser" istedet, dog kan man få vist
billedet hvis man højreklikker på det "røde kryds" og vælger vis billede.
Jeg har chekket at alle multimeter/billede visninger under
"Funktioner/Internetindstillinger/Avanceret" er slået til (flueben).

Maskinen er kun udstyret med 128 Mb og den virker til tider ret hårdt
belastet (jeg har ikke undersøgt hvad han har installeret af små mærkelige
programmer fra internettet), men dette er vel ikke grunden til de "røde
krydser".

Jeg har prøvet at opdatere IE via Windows-Update, men det ser ikke ud til at
virke.

Er der nogen der har et bud på hvad der kunne være galt !!

Dan - DMCN#561
(Ducati 748 + MZ TS250/2)
www.dethlefsens.dk
slet "FJERN" fra adr. ved svar

Fra : Ukendt

Dato : 27-06-03 20:51

D@n Dethlefsen skrev:

> [...]
> hjemmesider han besøger, den viser "små røde krydser" i
>
> Er der nogen der har et bud på hvad der kunne være galt !!

Prøv at tømme Temporary internet files

--
/Gevaldi
Har du mere end 4 linier i din signatur så læs her:

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 27-06-03 22:50

> Prøv at tømme Temporary internet files

Har jeg gjort, men glemte at skrive det i indlægget.
Andre bud !!!

Dan - DMCN#561
(Ducati 748 + MZ TS250/2)
www.dethlefsens.dk