K7S5A & Zalman CNPS 7000-Cu
Fra : Karsten Krambs

Dato : 27-06-03 17:43

Er der plads til en Zalman CNPS 7000-Cu på et ECS K7S5A motherboard.

Karsten

Fra : D9N

Dato : 27-06-03 21:55

"Karsten Krambs" <snabelulrich@@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Er der plads til en Zalman CNPS 7000-Cu på et ECS K7S5A motherboard.
>

> Karsten

den køler er til P4 så nej den passer ikke
du skal have en CNPS6000-Cu

vh
D9N

Fra : Jens Christian

Dato : 28-06-03 09:02

On Fri, 27 Jun 2003 22:54:50 +0200, "D9N" <d9n@tdcadsl.dk> wrote:
>den køler er til P4 så nej den passer ikke
>du skal have en CNPS6000-Cu

Øhhh, mener du at køleren ikke passer med en P4? Eller at den ikke
passer på et ECS P4 bundkort??
Jeg bruger selv den nævnte køler på min P4, og er rigtig glad for den!
Godt nok på et MSI bundkort...

Mvh.
Jens Chr.

Husk at fjerne SPAM i email-adressen.

Fra : D9N

Dato : 28-06-03 10:01

"Jens Christian" <jcbSPAM@12move.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> passer på et ECS P4 bundkort??
> Jeg bruger selv den nævnte køler på min P4, og er rigtig glad for den!

nej jeg mener det jeg skriver, at den ikke passer til AMD, for et ECS K7S5A
er et AMD board

vh
D9N

Fra : Leony

Dato : 29-06-03 11:46

"D9N" <d9n@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> den køler er til P4

http://www.zalman.co.kr/english/product/cnps7000cu.htm
Under features:
" INTEL Pentium 4 (Socket478) and AMD Athlon 64 (Socket754) compatible
design for broad compatibility."

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : D9N

Dato : 29-06-03 22:17

> [...]
> mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
> http://home.tiscali.dk/~vinci/
> Mit Chieftec røntgen mod + mit nye mod "The MetallicAse".

ja ... læs lige ATHLON 64 !!!!! 64 Bit athlon...

du kan da ikke montere en 64 bit Athlon på et K7S5A ...
før du skal kommer med kommentarer skal du nok læse hvad sagen drejer sig
om.'

vh
D9N

Fra : Leony

Dato : 30-06-03 19:32

> du kan da ikke montere en 64 bit Athlon på et K7S5A ...

Det kan man nu nok, der er dog ingen garanti for at det kommer til at
virke.

> før du skal kommer med kommentarer skal du nok læse hvad sagen drejer
> sig om.'

Jeg undskylder mange gange, tanken er oftest hurtigere end øjnene.
Endnu en gang undskyld. Håber ikke jeg ødelagde din dag.

Fra : D9N

Dato : 30-06-03 23:07

> Det kan man nu nok, der er dog ingen garanti for at det kommer til at
> virke.

nej det kan man ikke, for størrelsen af processoren passer ikke, og det
samme med behæftningerne...

> Jeg undskylder mange gange, tanken er oftest hurtigere end øjnene.
> Endnu en gang undskyld. Håber ikke jeg ødelagde din dag.

det behøver du ikke, men syntes det er fjollet at give en mand falske
forhåbninger når man ikke aner hvad man snakker om.

så det var ikke en gnaven kommentar, men et vink om at kommentere hvad man
har forstand på.

Fra : Leony

Dato : 02-07-03 12:37

> så det var ikke en gnaven kommentar, men et vink om at kommentere
> hvad man har forstand på.

Fejlen ved skreven kommunikation er at det ikke nødvendigvis tolkes ens
i begge ender.

Jeg indrømmer gerne at jeg tog fejl (det gør vi jo alle en gang i
mellem). Jeg så bare der stod Athlon og tænkte OK, overså så det 64 bit
i min iver. Endnu en gang undskyld.