Hjelp til påhængsmotor
Fra : ARG

Dato : 27-06-03 14:46

Motoren er en evinrude 40 hk fra 83 den starter fint men når jeg så giver
gas tager den fint omdrejninger i 30sec og så falder den ned til tomgang
eller går i stå jeg kan så ikke få den til at tage gas igen

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 27-06-03 19:24

Jegb ville gætte på skidt i benzin tilførelsen, så den ikke få tilført
brændstof nok, når du gasser op.

/Bjarke

Fra : Leon Hulstrøm \(4220~

Dato : 28-06-03 21:57

klart benzin problem, sikkert størknet olie i systemet (benzin filter,
benzin hane, dysser mm...) skal sikkert bare renses.
Husk at tælle hvor mange omgange du skruer skruerne/dysserne ud på din
karborator.

--
-Leon

Q: Could you really run a nuclear powerstation on a ZX81?
www.fourwinds.dk
"Bjarke Christensen" <BjarkeMC@(IngenSpam)grevestrand.dk> skrev i en
meddelelse news:bdi239$1gbg$1@news.cybercity.dk...