Datoformat Problem
Fra : Torben Holk

Dato : 27-06-03 12:34

Hejsa.

Jeg er ved at skrive nogle dato'er ind i et xls ark, via vb det
sker automatisk, MEN !!! Når jeg skriver en dato ind i en celle,
så skriver den en 5 cifret kode i stedet for den aktuelle dato.

Når jeg så bagefter formatere den pågældende celle, til at være
datoformat, så fremkommer den rigtige dato i det rigtige format..

Spørgsmålet lyder..

Er der en metode som jeg kan kalde som automatisk formatere
cellen til at indeholde et dato objekt ??

På forhånd tak.

mvh/torben holk

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne