Dette er en reklame (Nu er du advaret!)
Fra : Brian Mortensen

Dato : 31-03-01 16:02

Hejsa,

Well ... Bli'r nok nød til at tage nogle drøje hug
for dette indlæg ... Men fuck nu det

Ville egentlig blot gøre lidt reklame for et nyt
Web-sted. http://www.astalavista.dk

Håber det vil falde i folks smag og man vil bruge
det. Har desuden en forhåbning om at folk vil
deltage aktivt i opbygningen af ressource db'en
til glæde for alle der på den ene eller anden måde
har en interesse i de forskellige ressourcer.

Lidt info:
Mange har kontaktet os vedr. designet og til det
vil jeg sige; det er kun et midlertidigt design!
Vi forventer at ha' et nyt klar omkring juni og
samtidig overgår teksten til engelsk ved samme
lejlighed.

Undskyld denne forstyrende reklame

--
Med venlig hilsen - Best regards

/Brian - [dha]TwoZero
~[Plus esse quam simultatur]~

"Being an astalavista.dk user is like being a Navy
Seal; a small, elite group of people with access to
the most sophisticated technology in the world,
who everyone calls on to get the really tough jobs
done quickly and efficiently...."

Fra : SirWheels©

Dato : 31-03-01 16:31

Du er hermed officielt en idiot

--
Regards/Hilsen
SirWheels©

Fra : Peter Brodersen

Dato : 31-03-01 19:24

On Sat, 31 Mar 2001 17:02:29 +0200, "Brian Mortensen"
<brmo@twozero.dk> wrote:

>Well ... Bli'r nok nød til at tage nogle drøje hug
>for dette indlæg ... Men fuck nu det

Dvs. du ved, at du gør noget galt, og siger fuck det?

"Powered by Danish Hackers Association" - "Sponseret af FreePAQ" -
chart.dk-counter - en ligegyldig ansvarsfraskrivelse, der ikke ændrer
på noget juridisk set?

"På serveren findes intet af værdi så ethvert forsøg på at hacke den
vil være spild af tid! Desuden vil alle forsøg på at gå gennem vores
sikkerhed blive straffet prompte!" - straffet?

"ALLE forsøg på indtastning af password brugernavn på vores
Administrator sider bliver logget og ALLE forsøg på logins bliver
sendt til webmasteren!" - webmasteren? Skal han så kaste nogle
gifbilleder i nakken på den formastelige?

"Nyt bannersystem - [..] Selvfølglig er det ikke et 100% system men
eftersom så mange har fast IP i dag regner vi
det for 90% sikkert."

Mage til sted, der giver udtryk for så meget fjol på så få sider, skal
man vist lede længe efter.

(fut)

--
- Pede
Professionel nørd

Fra : John Hinge

Dato : 31-03-01 22:20

Brian Mortensen wrote:
<snip pinlig og offtopic reklame>

1)
blah blah blah

2)
Gad vide om astalavista.box.xx folkene ser med venlige øjne på
et så blatant ripoff ?

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"Love hurts baby..." Spike, Buffy tVs

Fra : Jonathan Stein

Dato : 01-04-01 13:58

Brian Mortensen wrote:

> Well ... Bli'r nok nød til at tage nogle drøje hug
> for dette indlæg ... Men fuck nu det

Lyder som om du er fuldt ud klar over, at dit indlæg ikke hører til i
gruppen. Så bliver det så meget nemmere for Cybercitys abuse-afdeling at
håndtere sagen.

M.v.h.

Jonathan

Fra : hi-tech

Dato : 05-04-01 14:54

> Lyder som om du er fuldt ud klar over, at dit indlæg ikke hører til i
> gruppen. Så bliver det så meget nemmere for Cybercitys abuse-afdeling at
> [...]

Cybercitys abuse-afdelingen?? Rolig nu.... Så spring den dog over, i stedet
for at bruge tid på at svare den.

Fra : Bent skohorn

Dato : 05-04-01 20:55

"Jonathan Stein" <jstein@image.dk>

> Lyder som om du er fuldt ud klar over, at dit indlæg ikke hører til i
> gruppen. Så bliver det så meget nemmere for Cybercitys abuse-afdeling at
> håndtere sagen.

tør da øjnene. Tror du ikke en abuseafdeling har vigtigere ting at lave end
at irettesætte folk der poster 'fyfy-ting' på news? de er ikke
internetpolitiet vel? og det her kan sidestilles med at gå over for rødt...
man må ikke, men man er ligeglad, og griner når man gør det.. specielt hvis
der er nogen der brokker sig over det..

skohorn

Fra : Jonathan Stein

Dato : 06-04-01 16:48

Bent skohorn wrote:

> tør da øjnene. Tror du ikke en abuseafdeling har vigtigere ting at lave end
> at irettesætte folk der poster 'fyfy-ting' på news?

Hvis en udbyder konsekvent ignorerer bevidst misbrug af usenet, tror jeg ikke
de udveksler news med andre udbydere ret længe.
Vi kunne jo bare have en stor dk-gruppe, hvis alle postede der hvor de følte
for det i stedet for at bruge den gruppe, der passede til indlægget.
http://www.usenet.dk/ forklarer meget godt hvorfor der er regler - og hvorfor
det er en god idé at følge dem. Er man uenig, kan det diskuteres i
dk.admin.netikette.

M.v.h.

Jonathan

Fra : Bent skohorn

Dato : 06-04-01 18:28

godt.. man kunne jo osse bare sige 'har i set den nye danske blabla side den
hedder www.blabla.dk er der nogen der ved hvem der står for den' .. gruppen
handler om sikkerhed .. så det må da siges at være bare en _lille_ smule
relevant(hvis det ikke bare var et ripoff med usselt indhold) .. så misbrug
er nok at overgøre det lidt..

skohorn

"Jonathan Stein" <jstein@image.dk> wrote

Fra : Jonathan Stein

Dato : 06-04-01 19:27

Bent skohorn wrote:

> [...]
> relevant(hvis det ikke bare var et ripoff med usselt indhold) .. så misbrug

Bevidst postning af en reklame i denne gruppe _er_ misbrug. Forsøg på at
kamuflere det som et on-topic indlæg ville absolut ikke gøre det bedre!
Vi er også off-topic, og jeg tager snart på ferie, så EOD fra min side af to
grunde...

M.v.h.

Jonathan