Hvilket program
Fra : Henrik Schytte

Dato : 27-06-03 10:56

er bedst til at afspille Divx film o.lign ?

Jeg bruger pt. BSPlayer - men har store problemer med at få den til at få
den til at afspille med min subtitles filer.

Fra : Madsen

Dato : 27-06-03 11:09

"Henrik Schytte" <Hschytte@NOSPAMmail.dk> skrev i en meddelelse
> er bedst til at afspille Divx film o.lign ?
>
> Jeg bruger pt. BSPlayer - men har store problemer med at få den til at få
> den til at afspille med min subtitles filer.

BS Player er en af de bedste, men den alene kan ikke gøre det.
Du skal have Ffdshow også, før at subtitles fungerer ordenligt.

mvh MM

Fra : Henrik Schytte

Dato : 27-06-03 11:35

"Madsen" <Madsen@post999.tele.dk> skrev i en meddelelse
> BS Player er en af de bedste, men den alene kan ikke gøre det.
> Du skal have Ffdshow også, før at subtitles fungerer ordenligt.

Okay, det vil jeg så prøve.....

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 27-06-03 13:26

On Fri, 27 Jun 2003 11:55:51 +0200, "Henrik Schytte"
<Hschytte@NOSPAMmail.dk> wrote:

>er bedst til at afspille Divx film o.lign ?
>
>Jeg bruger pt. BSPlayer - men har store problemer med at få den til at få
>den til at afspille med min subtitles filer.

Prøv ZoomPlayer. BSPlayer sutter røv i forhold til
Flemming Jacobsen
(Mulig mangel på mellemrum skyldes defekt tastatur)