Hvad er der i vandet nu?
Fra : Martin Mogensen

Dato : 27-06-03 10:10

Hej.

Søndag har jeg lejet en båd, og skal have svoger med ud på en lille
fisketur.
Hvad er der i vandet nu?, formoder næbdyret er forsvundet, hvad er der så...
Makrel, Havørred ect...

Med venlig hilsen

Martin

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 27-06-03 10:24

>Søndag har jeg lejet en båd, og skal have svoger med ud på en lille
>fisketur.
>Hvad er der i vandet nu?, formoder næbdyret er forsvundet, hvad er der så...
>Makrel, Havørred ect...

Hvor skal i fiske henne. Så er det måske lidt nemmere at give et bud.

Mvh. Brian

Fra : Martin Mogensen

Dato : 27-06-03 10:26

Reersø, Vestsjælland.
Håber det kunne hjælpe lidt.

Martin

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 27-06-03 10:36

On Fri, 27 Jun 2003 11:25:48 +0200, "Martin Mogensen"
<Dalmose@tdcadsl.dk> wrote:

>Reersø

Ok. Lidt uden for mit territorie (ordbog ønskes), beklager.

Mvh. Brian

Fra : Jørgen Harreby

Dato : 27-06-03 11:43

> [...]
> fisketur.
> Hvad er der i vandet nu?, formoder næbdyret er forsvundet, hvad er der

Hornfiskene er langt fra forsvundet, men findes måske ikke så koncentreret
som tidligere. En sidegevinst ved dette fiskeri kan jo altid være en
undsluppen regnbueørred, og selvom det ikke let, så er det dog muligt at
finde en havørred. Havørred vil nok være lettest tidligt eller sent på dagen.

Ellers er der jo altid fladfiskene. Området er mig bekendt rimeligt godt til
skrubber, og dermed nok det bedste bud på hvad i bør gå efter. Lad båden
drive ogver områder med 6-8 m vand, med et par forfang med sandorm trækkende
efter. Sørg gerne for godt med perler og glimmerstads på forfangene. Hivs
der ikke sker noget inden for en halv time, så ryk til en ny plads. Små
afstande kan ofte byde på store forskelle i fiskeriet

Knæk og bræk

Jørgen

Fra : Dennis FB

Dato : 28-06-03 02:56

Hej Martin !
min erfaring, siger mig at der ikke er noget at fange, i juni-juli måned.!
Men knæk og bræk, mvh. Dennis

Fra : Fam. Olsen

Dato : 29-06-03 15:03

"Dennis FB" <dfb@c.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Martin !
> min erfaring, siger mig at der ikke er noget at fange, i juni-juli måned.!
> Men knæk og bræk, mvh. Dennis

Juni og Juli er vel højsæson for at fange havfruer og badedyr

MVH Niels

Fra : Martin Mogensen

Dato : 29-06-03 20:01

Hej.

Nu har vi været ude med snøren, og vi tog en del hornfisk, en enkelt
ørred... i silende regn.
Men det var skønt.

Martin