Nyhedsbrev modul
Fra : Michael Nielsen

Dato : 27-06-03 08:33

Hej

Jeg søger hjælp til implementering af et simpelt databasestyret
nyhedsbrev modul. Jeg er ikke selv så stærk i ASP, men hvis der
er en der vil være behjælpelig skal det nok blive honoreret.

Mvh.

Micahel Nielsen

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Claus O

Dato : 27-06-03 10:23

"Michael Nielsen" <mnielsen@wanadoo.dk> wrote

> Jeg søger hjælp til implementering af et simpelt databasestyret
> nyhedsbrev modul. Jeg er ikke selv så stærk i ASP, men hvis der
> er en der vil være behjælpelig skal det nok blive honoreret.

Jeg kan da godt hjælpe lidt på vej.........
Det plejer at fungere sådan i gruppen (kik på www.usenet.dk/grupper ,
da du vil få mere ud af usenet ved at bruge det direkte udenom html.dk)
at man selv "begynder" at skrive og hvis/når man så kører fast, kan
man poste sit problem efter at have læst http://www.asp-faq.dk/article/?id=41
Du kan evt. lede efter færdige scripts som du kan spørge videre om når du
arbejder med dem her: www.netcoders.dk www.activeserverpages.dk

Fra : Jeppe

Dato : 03-07-03 08:28

Mangler du stadig hjælp til at få subj. til at få køre?

/JB