Efaringer med casecom
Fra : MaRk

Dato : 27-06-03 01:00

Hey!

Nogen der har efainger med følgende kabinet?
Casecom km-9920-db kabienet med en 300watt strømforsygning.
http://www.mariendals.dk/shop/item.asp?id=1196
Den skulle ifølge mariendals være low noise, nogen der ved hvor low noise?
Alt kan jo kaldes low noise...
Der medfølger en blæser, er den stille??

Mvh
Mark

Fra : Jesper Ryskin

Dato : 29-06-03 16:45

Hej. Når de siger "low-noise" her, så taler de udelukkende om
strømforsyningen. Og som regel betyder det blot, at blæseren er
temperaturstyret, men siger intet om dens generelle støjniveau eller
effektivitet.

--

Jesper Ryskin, ejer af Webconsult
Din PC støjer! Gør noget ved det på asp.webconsult.dk eller

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 01-07-03 19:56

In dk.edb.hardware, MaRk <m-jons@mail.dkFJERN> says...
> Nogen der har efainger med følgende kabinet?

Og hvordan er kvaliteten?

Jeg har savlet lidt over pladsen i dem.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : MaRk

Dato : 01-07-03 22:19

> Nogen der har efainger med følgende kabinet?
> Casecom km-9920-db kabienet med en 300watt strømforsygning.
> http://www.mariendals.dk/shop/item.asp?id=1196

Har bestilt det i mandags... Nu venter jeg bare på postmanden.....

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 02-07-03 07:53

In dk.edb.hardware, MaRk <m-jons@mail.dkFJERN> says...
> Har bestilt det i mandags... Nu venter jeg bare på postmanden.....

Kan du så ikke skrive lidt om kvaliteten, når du modtager det?

Fra : MaRk

Dato : 03-07-03 21:58

> Kan du så ikke skrive lidt om kvaliteten, når du modtager det?

Selvfølgelig.
Fik det igår, kvaliteten er ikke i top
De klapper der sidder foran cd drevne skal man trykke hårdt på knapperne før
de åbner. Når man skal lukke cddrevne igen støder de på klappen når de skal
ind så de lige skal vippes op engang.

Der er rødt lys i fronten det ser meget fedt ud.

At kalde det low noise er løgn og latin, det støjer langt mere end mit gamle
casecom det var jo ikke ligefrem mere støj jeg ville have. SKOD SKOD!
Nu vil jeg købe et par 12 db papst og sætte i psu'en så jeg kan få et
lownoise.

Andet du vil vide?

Mvh
Mark

Fra : MaRk

Dato : 03-07-03 22:06

> Kan du så ikke skrive lidt om kvaliteten, når du modtager det?

Nu har jeg kørt lidt længere tid med kabinettet, og kan kun fra råde dig at
købe det!
Sidder ligenu og overvejer at sende det tilbage.
De kølere larmer sompelthen for meget til at jeg kan sidde ved den!
Evt. smider jeg nye kølere i, men det tror jeg bliver for dyrt, at smide 300
kroner oveni for to nye kølere og porto af dem...

Jeg har nogen problemer med ørene så jeg ikke kan lide høje lyde så det er
totalt uholdbart det her.

Mvh
Mark