Rikkes Amstaff i Binaer
Fra : Battlefield´s

Dato : 26-06-03 15:20

Hej
Så er Rikke Andreasens dejlige Amstaff kommet i dk.binaer
Hilsen Vibeke

---

Fra : Battlefield´s

Dato : 26-06-03 18:59

Hej igen
Tja... det var åbenbart et dårligt tidspunkt at jeg fik postet billederne
på. Der er åbenbart nogle der bruger Binaer til filmdemoer, suk!!!!!!
Håber at I alligevel gider lede efter billederne, ellers sender jeg dem igen
i morgen.
Hilsen Vibeke

---

Fra : Pia J

Dato : 26-06-03 19:31

"Battlefield´s" <battlefield@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> på. Der er åbenbart nogle der bruger Binaer til filmdemoer, suk!!!!!!
> Håber at I alligevel gider lede efter billederne, ellers sender jeg dem

Jeg fik da set ham, en kæmpestor hyggebamse!

:Pia

Fra : Kenneth Frederiksen

Dato : 26-06-03 20:05

> [...]
> på. Der er åbenbart nogle der bruger Binaer til filmdemoer, suk!!!!!!
> Håber at I alligevel gider lede efter billederne, ellers sender jeg dem

Det er simpelt ..Brug msg.id når du poster i dk.binaer .
Så behøver folk slet ikke at kigge i gruppen ,men bare at trykke på dit link
for at se hundene .
Samtidigt er der den fordel at du ikke kommer til at opfordre til debat i
binaer gruppen ,hvilket ikke er tilladt .
Her er et msg. id / link, til din post ,så du kan se at det virker .
Skærer det lige ud i pap : tryk på den blå linie nedeunder :

Nu sidder du nok og tænker ,jamen hvordan laver jeg sådan et link ?

Post dine billeder i dk.binaer ,opdatér gruppen til dine billeder dukker op
,højreklik på din post ,og vælg egenskaber ,så tryk på details .. Så skal du
kigge efter linien der hedder :
Som den står der vil den dog ikke virke .. du skal derfor tage en kopi af
det der står med blåt,og skrive news: foran .
Altså ser den så sådan ud :
Nemt og effektivt .

PS : De filmdemoer ,som du kalder dem ,som dog er spildemoer ,og komedie
shows og lign. er fuldt ud tilladte at poste i dk.binaer .
Men med lidt held vil i omkring den 1. juli få jeres egen dk.binaer.mini
gruppe der vil være beregnet til poster som jeres . En rigtig hygge binaer
gruppe .
Men hvis hygge binær gruppe forslaget ikke bliver til noget ,ville det være
smart for fremtiden at bruge de links jeg netop har lært jer at lave .

Fra : Ann K

Dato : 26-06-03 20:28

Hej Kenneth.

>Det er simpelt ..Brug msg.id når du poster i dk.binaer .

<> Tusind tak for en udførlig og (*tror* jeg) også letforståelig anvisning
på, hvordan man laver msg.id
Har gemt dit indlæg, sådan at jeg kan hitte ud af det, hvis/når jeg for brug
for det!

Mvh Ann - "edb-debil"

Fra : Rikke Andreasen

Dato : 26-06-03 21:05

Tak for hjælpen, men jeg fatter stadig intet

Man må kun poste billeder i binaer?? Ikke poste noget uden billede ?

Mvh Rikke - som skal have alt skåret ud i pap

Fra : Kenneth Frederiksen

Dato : 26-06-03 21:17

"Rikke Andreasen" <rix@privat.dk> wrote in message
> Tak for hjælpen, men jeg fatter stadig intet
>
> Man må kun poste billeder i binaer?? Ikke poste noget uden billede ?
>
> Mvh Rikke - som skal have alt skåret ud i pap

Du kan læse fundatsen for dk.binaer her :

http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.binaer

Et lille udpluk :
3. Fundats:
Gruppen er beregnet til beskeder med vedhæftede filer af enhver slags.
Gruppen er ikke beregnet til diskussion. Det anbefales at folk der
poster i denne gruppe omdirigerer followups (ved brug af"Followup-To"
headeren) til en passende gruppe.

Hvilket oversat betyder ,ingen hyggesnak i dk.binaer . Hold den i tekst
grupperne .

Du kan iøvrigt læse det forslag ,der er lavet af mig ,i gruppen dk.admin ,om
oprettelse af en dk.binaer.mini gruppe, her ,eller læs hele oplægget i
dk.admin .. Evt. støtte til forslaget er selvfølgelig også velkommen :) ..
her er det :

I lyset af den seneste tids "panik" i dk.binaer, fremsætter jeg hermed
følgende forslag til oprettelse af en undergruppe til dk.binaer,
og samtidig en opfordring til at beholde dk.binaer som den 'brede' gruppe
den er nu.

1. Gruppenavn:

dk.binaer.mini

eller

dk.binaer.oe

eller

dk.binaer.traad

2. Beskrivelse:
Beskeder med vedhaeftede smaa filer - Max. 3 mb.

3. Fundats:

Gruppen er beregnet til beskeder med vedhæftede filer.
Maximum totale filstørrelse er 3 mb.

Gruppen er fortrinsvis beregnet som supplement til diskussions grupperne
hvor
posting af vedhæftede filer ikke er tilladt.

Hvis du sender flere filer i samme serie, anbefales det at sende dem i samme
tråd.
Det kan gøres ved først at poste en besked med en beskrivelse eller
index, og så poste de øvrige som svar på den første besked.

Krydspostning og multipostning (post af samme besked i flere grupper)
er ikke tilladt.

Folk bør som altid sikre sig at deres indlæg er i overensstemmelse
med dansk lov, herunder lov om ophavsret, før de poster i gruppen.
Diskussion af indlægs lovlighed henvises til dk.admin.netmisbrug samt
politiet.

4. Begrundelse:

Beskeder med vedhæftede filer dukker ofte op i resten af dk hierarkiet,
hvor de absolut ikke er velkomne. Det primære formål med gruppen er at
have et sted i dk hierarkiet at henvise den slags beskeder til.

Den nuværende strategi er at henvise til hjemmesider, hvad mange ikke
kan finde ud af og ikke altid er teknisk det bedste, eller alt grupper
hvor de vil drukne i spam.

Denne gruppe er primært tiltænkt brugere der har behov for at poste
en lille fil i forbindelse med f.eks. salg,eller i forbindelse med andre
indlæg i tekst grupperne,og som bliver generet af de større postninger
i dk.binaer.

Der er ikke lagt nogen begrænsninger i indholdet af gruppen,
pånær størrelsen af filen.
Hvis en særlig slags trafik begynder at dominere gruppen,
må der oprettes en undergruppe til det emne.

5. Eksisterende trafik: Ja ,i dk.binaer

6. Moderering: Nej

7. Forslagsstiller:Kenneth Frederiksen

8. Diskutions periode : 10/6-2003 -> 1/7-2003

Fra : Rikke Andreasen

Dato : 26-06-03 21:53

Tak for hjælpen - så blev jeg da lidt klogere...

Fra : Trine Dyrgaard

Dato : 27-06-03 21:09

Hej Rikke

Wauw, hvor er han bare super duper lækker !!!!

Her er linket til ham, hvis nogen ikke kan se ham

--
-Trine

Fra : Rikke Andreasen

Dato : 27-06-03 22:52