Billeder
Fra : Jan Østergård

Dato : 26-06-03 14:29

Da jeg er interesseret i det lokalområde som jeg bor i, vil jeg høre om der
er nogen som har eller ved hvordan man skaffer sig foto af området? Det
drejer sig om Spedalsø kvarteret i Horsens.

---

Fra : Jette Pedersen

Dato : 27-06-03 09:55

Der må være et stadsarkiv i Horsens, som kan være dig behjælpelig. De
opbevarer en masse billeder, avisudklip, gamle tegninger osv.

mvh
Jette Pedersen
Kolding

Fra : Bodil Madsen

Dato : 28-06-03 08:17

Find adressen her: www.lokalarkiver.dk
mvh
Bodil Madsen

Fra : Jan Østergård

Dato : 28-06-03 11:00

Det vil jeg prøve. Tak for hjælpen.
"Bodil Madsen" <annabodil@nyraad.net> skrev i en meddelelse
> Find adressen her: www.lokalarkiver.dk
> mvh
> Bodil Madsen
> "Jan Østergård" <j_andersen@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> der

---

Fra : driver

Dato : 01-07-03 19:39

> [...]
> er nogen som har eller ved hvordan man skaffer sig foto af området? Det
> drejer sig om Spedalsø kvarteret i Horsens.

Lokalarkivet i Horsens har til huse i Biblioteket i Horsens
mvh
driver

Fra : Jan Østergård

Dato : 08-07-03 11:39

Først lige en rettelse til "driver"

Lokalarkivet i Horsens har til huse på det gamle rådhus.

Når der nu ikke eksisterer fotos at det område man bor i, hvor kan
man så evt. henvende sig?

Skal man igang med at stemme dørklokker og spørge sig frem?? Vil vel
være så en atypisk metode, at andre forslag udbedes.

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 08-07-03 15:41

"Jan Østergård" wrote:

> Skal man igang med at stemme dørklokker og spørge sig frem?? Vil vel
> være så en atypisk metode, at andre forslag udbedes.

Hm, en start kunne være amtets luftfotos,
tjek dit amts GIS-fotos.

--
Med venlig hilsen Erik G. Christensen
Rådgiver for flere danske svinebønder.

Fra : Jan Østergård

Dato : 08-07-03 16:03

Hvor og hvordan gør man det?

Fra : Arne Feldborg

Dato : 08-07-03 22:52

"Jan Østergård" <j_andersen@stofanet.dk> skrev Tue, 8 Jul 2003 17:03:06
+0200

http://gis.vejleamt.dk/ArealInfo/AI_Map.asp

--
mvh, A:\Feldborg

Folketælllinger Hammerum og Bøling herreder, kirkebøger Hammerum herred