blødning fra negl!!
Fra : Henrik H

Dato : 26-06-03 13:29

Jeg har desværre lige haft en oplevelse, som man helst er foruden. I
forbindelse med negleklipning på Mille-hunden, fik jeg klippet for
meget af neglen, så det begyndte at bløde.

Blødningen stoppede, hurtigt. I tilfælde af, selvom jeg er meget mere
forsigtig i fremtiden, at der skulle komme blødning fra neglen er jeg
meget interesseret i nogle gode råd. Hvordan stopper man hurtigst
muligt blødningen ??

MVH

Henrik
Borderen Mille

Fra : Bo Christensen

Dato : 26-06-03 13:46

en vatpind, og evt. noget stof man får hos dyrelægen
husk at der ikke sker noget (jeg har selv lavet samme rod, der var blod
overalt...)
/bo

Fra : Jernladyen

Dato : 26-06-03 13:44

"Henrik H" skrev d. 26-06-03 13:29 dette indlæg :
> [...]
> forsigtig i fremtiden, at der skulle komme blødning fra neglen er jeg
> meget interesseret i nogle gode råd. Hvordan stopper man hurtigst

Hej Henrik.
Du kan købe noget til at stoppe blødningen hos dyrlægen.
Hilsen Jette

http://www.kandu.dk/

Fra : bjergskoven

Dato : 27-06-03 00:11

> [...]
> forsigtig i fremtiden, at der skulle komme blødning fra neglen er jeg
> meget interesseret i nogle gode råd. Hvordan stopper man hurtigst

Hej Henrik

Læg nogle isterninger i en pose og læg et viskestykke rundt om. Så holder du
posen omkring neglen i 5 min. Så er blødningen stoppet.

Hilsen

Merete