Spm vedr. "Wireless Intellimouse Explorer"
Fra : Michael Nielsen

Dato : 25-06-03 23:24

Hej NG

1. spm:

En "Wireless Intellimouse Explorer" til 569.-, er dette en god mus til
windows? Den skal bla. bruges til grafiske opgaver samt noget spil og
websurf.

Eller er det en dårlig ide at have trådløs mus, fordi batterierne dør hurtig
når de benyttes 24-7?

2. spm:

Hvad er forskellen på disse 3 mus - bortset fra prisen?
A:
Wireless Intellimouse Explorer
5-button 1 1 Wheel / USB 569 kr.
B:
Wireless IntelliMouse Explorer Bulk
5-button + 1 Wheel / PS/2 / USB 349 kr.
C:
Wireless IntelliMouse Explorer Retail
5-button + 1 Wheel / PS/2 / USB 292 kr.

(De kan ses her:
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1444607922
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1444607918
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1444607913)

Hvad betyder BULK & Retail?

På forhånd tak for hjælpen.
vh\m.

Fra : Coach [4130]

Dato : 26-06-03 06:10

Hvis du vil betale 569,- for en trådløs mus, skulle du hellere købe
Logitech's MX700.

Det er den bedste mus jeg nogensinde har haft.
Der sidder opladelige batterier i den, og du "parkerer" musen i en oplader
når den er ved at være tom.

Den holder strøm en lille uges tid hvis du bruger den meget.
En rød lampe fortæller dig når det er ved at være tid.
Er fuldt opladt natten over.

Vedr. brug af musen i spil, så er den absolut lige så hurtig som mus med
"tråd".

Det er en "kanon" mus.

Microsoft intelli musen har en dårligt overførelseshastighed, og er ikke at
anbefale at bruge i spil.
Jeg vil sige at den faktisk er umulig at bruge i spil.

held og lykke med dit valg.

mvh
Bri@n

Fra : Jacob Ask Hansen

Dato : 26-06-03 15:47

> Hvis du vil betale 569,- for en trådløs mus, skulle du hellere købe
> Logitech's MX700.

Jeg kan godt tilslutte mig Logitach's MX700. Det er nok den bedste mus jeg
har haft. Jeg endte med at blive lidt træt af min tidligere mus, da den
altid valgte at løbe tør for batteri når jeg sad og spillede......
Den har efter min smag også en meget lækker form at have i hånden.

/ask

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 26-06-03 06:53

http://www.microsoft.com/catalog/display.asp?subid=22&site=11070

> Wireless IntelliMouse Explorer Bulk
> 5-button + 1 Wheel / PS/2 / USB 349 kr.
> Wireless IntelliMouse Explorer Retail
> 5-button + 1 Wheel / PS/2 / USB 292 kr.

Den her vil jeg tro idet der står PS/2
http://www.microsoft.com/catalog/display.asp?subid=22&site=11140

Sådan en har jeg selv og er meget tilfreds med den. Jeg valgte den med snor
i nakken pga. prisen, uafhængigheden af betterier og for at jeg synes bedre
om formen.

> Hvad betyder BULK & Retail?

http://groups.google.com/groups?hl=en&lr=&ie=ISO-8859-1&q=bulk+AND+retail&btnG=Google+Search&meta=group%3Ddk.edb.hardware.%2A

'Bulk' er kun selve musen uden den fine indpakning. I 'Retail' versionen er
musen pakket ind i en rød æske hvid der også er en CD med drivere.

Godt valg med en MS mus. De laver efter min mening nogle væsentlig bedre
drivere end fx. Logitech. En ikke ubetydelig forskel.

--
Lars