Trådløs optisk mus, hvilken?
Fra : Sune Storgaard

Dato : 25-06-03 16:48

Mangler lidt råd angående køb af ny mus..

Den skal selvfølgelig være trådløs, tvivler på jeg kan bruge andet nu.. Er
lidt træt af at rense min mus flere gange ugenligt for at den skal køre
godt, så jeg kunne godt tænke mig en optisk.

Det er som bekendt sidst på måneden så den skal helst ikke være lavet af
guld.. så hvad køber man?
Hvor længe kan man forvente den holder på et par batterier til alm. kontor
brug 8 timer dagligt ? - Er en lader station et must?

Aldi havde sådan en lifetec..eller var det medion til salg til få
penge(200) , med laderstation, er den for "billig" ?

hvad med sådan en her:
http://tinyurl.com/f8gr ? Frygter bare lidt jeg skal skifte batterier for
tit..

Gåde råd modtages gerne!

På forhånd tak.

--
/Sune
Fac ut vivas!

Fra : Mercenary

Dato : 25-06-03 17:29

"Sune Storgaard" <speg-fjern@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Aldi havde sådan en lifetec..eller var det medion til salg til få
> penge(200) , med laderstation, er den for "billig" ?

Har selv sådan én her:
http://www.logitech.com/index.cfm?page=products/details&CRID=3&CONTENTID=4979&countryid=4&languageid=15

Den kan fås ned til 394 kr. Skifter ca batterier hvart kvartal hvis jeg
bruger Duracell, ellers ca hver måned.

Og en lille biting. Hvis den er til brug på arbejdspladsen er det vel
'Bossen' der skal punge ud, så prisen bør da ikke være et problem.
Det er da trods alt dig der skal arbejde med den 8 timer dagligt.'

/Merc

Fra : Sune Storgaard

Dato : 25-06-03 17:42

Mercenary 's insignificant opinion was stated in:
3ef9cd7f$0$13245$edfadb0f@dread15.news.tele.dk

> [...]
>
> Den kan fås ned til 394 kr. Skifter ca batterier hvart kvartal hvis

Det var da i den middelprisklasse, et skift hver kvartal kan man vel leve
med. Den jeg har nu skifter jeg hver 2.måned og jeg bruger aldi's billige
batterier, men kan det fåes billigere end de 400 og med en lader station
ville det ikke være tosset...

> Og en lille biting. Hvis den er til brug på arbejdspladsen er det vel
> 'Bossen' der skal punge ud, så prisen bør da ikke være et problem.
> Det er da trods alt dig der skal arbejde med den 8 timer dagligt.'

Kontor = herhjemme, bossen=migselv, same thing :)

--
/Sune
Fac ut vivas!

Fra : Mercenary

Dato : 25-06-03 18:29

> [...]
> batterier, men kan det fåes billigere end de 400 og med en lader station

Hvad med den hér.? Det var vist den billigste jeg kunne finde med lader.
http://www.multitech.dk/edbvis.asp?id=GD800306

/Merc

Fra : Sune Storgaard

Dato : 25-06-03 18:37

Mercenary 's insignificant opinion was stated in:
3ef9db9d$0$13241$edfadb0f@dread15.news.tele.dk

> Hvad med den hér.? Det var vist den billigste jeg kunne finde med
> lader. http://www.multitech.dk/edbvis.asp?id=GD800306

Hm ja den er da billig men jeg har ikke rigtig kunne finde noget mere info
om den, kunne være rart at vide hvordan den så ud bla.. Jeg prøver lige at
surfe lidt videre rundt for detaljer.

Fandt dog denne her i tyskland:
http://www.medionshop.de/
PCMultimedia => Eingabegeräte
Anubis, Typhoon Unplugged Mouse II
(beklager man kan ikke linke direkte)
29DM og har "hele svineriet", de sælger bare ikke til .dk direkte, men hvis
nogen ved hvor de forhandler dem, vil jeg være taknemmelig :)

--
/Sune
Fac ut vivas!

Fra : Mercenary

Dato : 25-06-03 18:48

> [...]
hvis
> nogen ved hvor de forhandler dem, vil jeg være taknemmelig :)

Jeg kunne kun finde den her fra Anubis.
http://www.officeit.dk/default.asp?ProductGuid=40221
Men den er da også halvdyr (relativt).

Ellers kan du jo prøve at kigge på www.edbpriser.dk der er i hvert fald en
hel del mus at vælge mellem, blandt meget andet hardware guf

/Merc

Fra : Sune Storgaard

Dato : 25-06-03 19:21

Mercenary 's insignificant opinion was stated in:
3ef9e000$0$13172$edfadb0f@dread15.news.tele.dk

> "Sune Storgaard" <speg-fjern@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kunne kun finde den her fra Anubis.
> http://www.officeit.dk/default.asp?ProductGuid=40221
> Men den er da også halvdyr (relativt).

Ja og ikke særlig køn :)

Den anden til 29Euro ser ret okay ud synes jeg, den er nok bare også lidt
dyrere herhjemme..

> Ellers kan du jo prøve at kigge på www.edbpriser.dk der er i hvert
> fald en hel del mus at vælge mellem, blandt meget andet hardware guf

Det var naturligvis der jeg startede, men synes ikke rigtigt jeg kan finde
noget billigt som opfylder mine krav, trådløs/optisk/lader

--
/Sune
Fac ut vivas!

Fra : Anders pedersen

Dato : 26-06-03 18:05

Wed, 25 Jun 2003 20:21:03 +0200, Sune Storgaard <speg-fjern@mail.dk> skrev:

> [...]
> finde
> noget billigt som opfylder mine krav, trådløs/optisk/lader

Hvad med en trust Amimouse 250 sx.Den kan oplades under brug vi kabel til
usb/modtager.Den er billig den kan fåes helt ned til 224 kr
Min far har selv den men den ret sulten i genopbladelige batterier som kun
bruges i 4 dage.Har nu med alkaline kørt i 14 dage ude.
Rimeligmus har dog sammentider lidt andre retninger på skærmen.
Har selv en logitech og den kører perfekt.

Anders