hp psc 500 - hjælp søges
Fra : flemming chr. nielse~

Dato : 31-03-01 12:05

Efter en uge med denne kombinerede printer og scanner er det kun lykkedes
mig at få den til at virke delvis. Hewlett Packards support-tjeneste er ikke
til megen hjælp, men forhandleren har beredviligt byttet maskinen til en
anden, hvilket dog ikke løste problemet:
Der er problemer med installation af software, hvor fejlmeddelelsen er, at
"No HP PSC was found". Brugerhåndbogen anbefaler, at man bare går videre med
installationen, og det er lykkedes mig at få den til at printe og scanne
(langsomt), men knapperne på frontpanelet virker heller ikke efter
hensigten. Enten fungerer de slet ikke, eller de sender mere eller mindre
tilfældige meddelelser om et antal kopier. Menu-knappen giver f. eks. kun et
displaybillede til indstilling af kontrasten på et udprint.
Printerporten hedder ganske korrekt LPT1: (ECP-printerport) og den benyttede
printertype hedder HP PSC 500. Det ser altså rigtigt ud, men hvordan får jeg
den til at virke.
Har du et forslag, så send gerne et mail også til min@post5.tele.dk, da
jeg sjældent kommer i denne nyhedsgruppe.
Flemming
----------------------------------
Flemming Chr. Nielsen
tel:+45 86189263/mobile:+45 25789263
min@post5.tele.dk
This e-mail is intended for the addressee(s) stated above only. If you
receive this e-mail by mistake, please return it to min@post5.tele.dk
without producing, distributing or retaining copies hereof. Thank you.

Fra : Ths

Dato : 31-03-01 17:42

Prøv i Bios at ændre Parallelporten til ECP+EPP eller bare EPP

Ths