300 Watt og P4 2,6GHz-C
Fra : Adrian Faqir

Dato : 25-06-03 15:22

Hej,

Jeg skal netop til at opgradere min computer til en P4 2,6GHz-C. Det nye jeg
skal købe er den nævnte CPU, et Asus P4P800 Deluxe og noget dual ram
2x512MB. Mit spørgsmål er således, kan mit 300 Watt HEC strømforsyning klare
opgaven indtil videre? Eller skal jeg købe en 2,4GHz-C istedet? Har
selvfølgelig i sinde at skifte strømforsyningen ud med en 430 Watt Antec
Truepower eller Thermal Take's Silent Purepower 420 Watt når jeg for råd til
det igen.

Fra min gamle computer genbruger jeg harddisken(120GB Seagate Barracuda V),
CD-Brænder(LiteOn LTR - 24102B), DVD drev(LiteOn LTD163), Keyboard (Logitech
Internet Navigator SE), Grafikkort(Radeon 8500LE-skal også opgraderes i den
nærmeste fremtid) og Tower kabinet(AOpen HX08).

--
mvh.
Adrian Faqir