Indy >< en killing mere
Fra : Ulla Christensen

Dato : 25-06-03 14:28

Hejsa NG

Som nogen ved har jeg en dejlig lille hunmisser... I har også hørt hun har
været væk og er kommet tilbage og er også blevet sterilliseret:)

Nu tænker vi så på at anskaffe en misser mere.. har ladet mig fortælle at en
hanmisser er det bedste så den ikke "tager" hendes teritorie.. hvad ville i
gøre?

Ville i finde en mere ( skal ud og kigge på en iaften) eller ville I droppe
det? NOgen siger jeg skal så har hun selskab.. Indy går jo inde mens vi er
på arbejde. Og jeg synes selv det måske ville være rart for hende at have
selskab.

Hvordan ser I andre på det og hvilke erfaringer har I med indkvartering af
en ny misser.. Det skal lige siges at Indy er 10 måneder og den lille er
klar til at komme væk fra missemor.

Mange tak på forhånd
Peggy-Sue

Fra : Jernladyen

Dato : 25-06-03 23:57

"Ulla Christensen" skrev d. 25-06-03 14:28 dette indlæg :
> [...]
indkvartering af
> en ny misser.. Det skal lige siges at Indy er 10 måneder og den lille

Hej Peggy-Sue
Jeg ville skaffe mig en mere. Katte kan have meget glæde af hinanden.
Desuden er Indy jo så heller ikke alen hjemme, når du er væk. Bare husk,
at foder- og dyrlægeregningerne også stiger, selv om du kan spare noget
på at købe store portioner, og får "nr. 2 halv pris" hos dyrlægen.
Vores to "gamle" har utrolig meget glæde af hinanden. De kan godt tage
sig en tur ind imellem, så totterne flyver rundt over gulvet, men det
meste af tiden er de MEGET glade for hinanden. Sover tit sammen, vasker
hinanden og render i hælene på hinanden. Og killingerne på13 uger har
det ligesådan med hinanden. De river bare ikke pelsen af hinanden -
endnu.
Har du noget legetøj til dem?? Hvad med en hule?? Det er vores helt
vilde med. Når vi bliver rige engang, så vil jeg have et klatremiljø,
der går fra gulv til loft.
Hilsen Jette

http://www.kandu.dk/