Ventetid - vi prøver lige igen...
Fra : Pernille Scharff

Dato : 25-06-03 13:58

Hej NG,

ja, så er det min tur til at veeeeeente... Polgara er drægtig - hun ligner
faktisk nærmest en dromedar hvor puklen er røget ned på maven - og i dag er
dag 63. Så i løbet af et par dage eller måske en uges tid (forhåbentlig
ikke) skulle der
gerne være små skovsere på vej og jeg glæder mig helt forfærdeligt. Jeg aner
ikke hvor mange der er - men vi har gættet på alt fra 3-12 undervejs, så mon
ikke der er en 4-7 stykker?

Jeg smider nogle friske billeder af hende i galleriet senere på dagen. Og I
skal nok høre nærmere når der er kommet bebser!

/Pernille
www.garion.dk
DK Garion - skønne selvstændige skovskrubber

Fra : Helle

Dato : 25-06-03 14:03

"Pernille Scharff" <nospam2@brunholm-scharff.dk> wrote in message
> [...]
>
> /Pernille
> www.garion.dk
> DK Garion - skønne selvstændige skovskrubber

Hej Pernille..

UUUUUH, det er spændende. Kan godt forstå at du glæder dig. Glæder mig
rigtig meget til at høre hvordan det går, hvor mange killinger, farve og alt
det der

Mvh Helle

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 25-06-03 14:37

Pernille skrev
<men vi har gættet på alt fra 3-12 undervejs, så mon
ikke der er en 4-7 stykker?>

Med endnu en gang rott....øhh killinger på loftet, vil
jeg ønske dig god fornøjelse, det er et helt ufatteligt
under, sådan nogle bittesmå sarte blide skabninger, og
pludselig efter 4 ugers tid, forvandler de sig til 12 benede
monstre med træskostøvler på .

Jeg glæder mig til at høre nærmere, når der sker noget.

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***