Erfaringer med Simo Bertini klapvogn søges
Fra : Morten Brøgger

Dato : 25-06-03 13:20

Hej Ng

Vi overvejer kraftigt at købe en Simo Bertini klapvogn, men ville da lige
høre om andres erfaringer med denne vogn.

På forhånd tak
M.v.h.

Maiken og Morten

Fra : Troels Arvin

Dato : 25-06-03 19:04

On Wed, 25 Jun 2003 14:20:24 +0200, Morten Brøgger wrote:

> Vi overvejer kraftigt at købe en Simo Bertini klapvogn, men ville da
> lige høre om andres erfaringer med denne vogn.

Vi har en kombivogn af nævnte mærke. Den fungerer udmærket, men selvom
den endnu er intakt, så virker den ikke voldsomt robust; jeg vil ikke
lægge hovedet på blokken mht. om den holder tiden ud.

/Troels

Fra : Familien Baltzer

Dato : 25-06-03 21:28

Hej!
Vi har en Simo Bertini klapvogn, og jeg syntes helt ærligt at det er noget
møg!! Ok, den er smart og nem at manøvrere - men så stopper det positive
også...

1. Ryglænet kan ikke stå 100% opret. Det betyder, at når barnet sidder i
vognen med selen på, bliver barnet tvunget til at læne sig lidt tilbage.
2. Underlaget er ret hårdt. Så barnet ligger ikke behageligt, hvis vognen
bruges til en lur.
3. Bredden i skulderhøjde er 27 cm. Hvis barnet sover i vognen med en
jakke/trøje på, er det meget ubekvemt.
Nu er vores vogn ca. 2 år gammel. Samtlige hjul har været faldet af og
kalechen løsner sig konstant. Så jeg kan under ingen omstændigheder anbefale
den vogn.

Venlig hilsen
Christina Baltzer

Fra : Charlotte

Dato : 26-06-03 22:26

On 25/06/03 22:27, in article 3efa7e1e$0$5155$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
"Familien Baltzer" <baltzer@ingen-reklamer-tak.baltzer-klanen.dk> wrote:

> [...]
> møg!! Ok, den er smart og nem at manøvrere - men så stopper det positive

Det kan det godt på min.

> [...]
> 2. Underlaget er ret hårdt. Så barnet ligger ikke behageligt, hvis vognen

Jeg er ikke enig, min søn har sovet glimrende I den.

> [...]
> kalechen løsner sig konstant. Så jeg kan under ingen omstændigheder anbefale

Jeg har ikke haft den slags problemer, og jeg har endda haft to.

God fornøjelse - uanset hvilken vogn I vælger

Charlotte

Fra : Charlotte

Dato : 26-06-03 22:18

On 25/06/03 14:20, in article 3sgKa.60$MS4.29@news.get2net.dk, "Morten
> [...]

> Vi overvejer kraftigt at købe en Simo Bertini klapvogn, men ville da lige
> høre om andres erfaringer med denne vogn.

Jeg elsker den!

Jeg er I gang med nr. to...

Den første stod ude, og rustede naturligt nok.
Derfor ville jeg have en n ( brugt), og var så heldig at finde en magen til.
Den er genial, fordi man ingen kræfter bruger på at køre med den - hjulene
drejer med vognen ( servostring ).

Mine bedste anbefalinger

Desuden kan alt stof ( ikke kaleche..) tages af og vaskes, rigtig lækkert...

God kørelyst!

Mvh.
Charlotte

Fra : Rikke & Brian

Dato : 28-06-03 19:46

Hej.

I januar købte vi en klapvogn af nævnte mærke til vores dreng. Og siden har
vi faktisk ikke brugt barnevognen. Han er stor af sin alder, men han sover
udmærket i den. Vi bor inde midt i Aalborg, så vi er ret glade for, at
hjulene kan dreje, da det gør kørslen noget nemmere, da folk mildt sagt ikke
er flinke til at flytte sig.

Al stof kan tages af og vaskes og så vejer vognen bare ingenting (og jeg er
bare en slapsvans ) Den er så nem at klappe sammen og putte i
bagagerummet.

Ja, så vi synes det var et godt køb. Men tag da ud og afprøv den. Det gjorde
vi.

Hilsen Rikke.

Fra : Morten Brøgger

Dato : 08-07-03 09:55

Tak for jeres svar

Vi vovede pelsen, og købte forleden en Simo Bertini med drejehjul.
m.v.h.
Maiken og Morten

Fra : Charlotte

Dato : 08-07-03 21:03

On 08/07/03 10:55, in article mFvOa.68$IH2.24@news.get2net.dk, "Morten
> [...]

> Tak for jeres svar
>
> Vi vovede pelsen, og købte forleden en Simo Bertini med drejehjul.

Tillykke

Håber I bliver ligeså glad for den, som jeg er for min(e)...

Charlotte
--
Kattepasning: http://miver-service.siamis.com
Bøger & børnetøj: http://www.petit.onlinesalg.dk