Den køb/salg/omplaceringsside på www.sollo~
Fra : Dan Mortensen

Dato : 25-06-03 13:07

Hej
vil bare sige at den side jeg har på min side med ovenstående navn, er også
til benyttelse af de hundefolk der vil sælge hunde. Annoncen er ganske
gratis indtil videre har jeg katte der inde men håber da også folk med andre
dyr vil benytte sig af det bare send annonce og evt lille billede til
Dyr@sollok.dk

og engang til det er naturligvis eget valg om man vil benytte det men husk
det er gratis

Hilsen Marianne

Fra : Ann *DagensDyr.dk*

Dato : 25-06-03 13:23

"Dan Mortensen" <dsm@post1.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Dyr@sollok.dk
>
> og engang til det er naturligvis eget valg om man vil benytte det men husk

Hej Marianne

Nu er det altså ikke for at træde dig eller nogen andre over tæerne,
men alle dine reklamer for Bullers dyreside i både
dk.fritid.dyr - dk.fritid.dyr.hund - dk.fritid.dyr.kat og
dk.marked.privat.dyr
hører ikke til andre steder end i dk.opslag / dk.opslag.internet (efter min
mening).
Jeg kan godt forstå at du gerne vil reklamere for din side,
men det har du efterhånden også gjort _mange_ gange

Hilsen Ann

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 25-06-03 14:19

Enig med Ann...

Et sted er det selvfølgelig rart at vi kan få info om sådanne sider, men man
må også forsøge at overholde netiketten lige som man gere vil andre gør det.
Du kan evt. bruge din signatur til at fortælle om siden. Reglerne for
signatur står her:

Held og lykke med siden
Rinnie

--
Flatcoats: Ciko (250692) Balto (170602) og Jenna (050403)
Golden: Chili (160796)