Tilbehør og andet godt
Fra : Michael Nielsen

Dato : 25-06-03 12:03

Her er der også en side med tilbehør og andet godt til katte :
http://www.avifauna.dk/
Det gode ved denne side er at det står på dansk (godt for sprogspassere som
mig). Vil bare lige vise den til jer. Og jeg har altså ikke noget personligt
med siden at gøre. Fandt den bare på goggle

Mvh Linda

Fra : Michael Nielsen

Dato : 25-06-03 18:34

Vil lige sige at de både har kattemiljøer, plejeprodukter til pels, legetøj
og alt mulig andet

Fra : Lisbeth Kiel Larsen

Dato : 27-06-03 01:45

> [...]
> mig). Vil bare lige vise den til jer. Og jeg har altså ikke noget
personligt
> med siden at gøre. Fandt den bare på goggle

Er det bare mig, som intet kan se når jeg klikker mig ind under de
forskellige menuer? Jeg har indtil nu troet, at de bare ikke var blevet
færdige med hjemmesiden endnu...

Nogle med forslag til, hvordan jeg får computeren til at vise siden korrekt?
På forhånd tak,
Lisbeth

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 27-06-03 09:17

"Lisbeth Kiel Larsen" <kielFJERN@DETTEpost.com> writes:

> Er det bare mig, som intet kan se når jeg klikker mig ind under de
> forskellige menuer? Jeg har indtil nu troet, at de bare ikke var blevet
> færdige med hjemmesiden endnu...

De bruger pdf sider til at vise kataloget

> Nogle med forslag til, hvordan jeg får computeren til at vise siden
> korrekt?

Ja, acrobat reader og tålmodighed. Hvis du kører med firewall skal du
også åbne for mime og javascript..

--
Med venlig hilsen & mIauu samt miauu fra landet ved regnbuen
Henrik & Anastacia samt Melissa