MS Windows
briani 27239
Kan ikke downloade
Fra : Ole J. Hansen

Dato : 25-06-03 09:10

Hej derude
Jeg har nyligt formateret min C:, og efterfølgende installeret Windows2000
men nu har jeg fået et problem.
Når jeg i Outlook er på den hjemmeside og vil downloade, sker der intet,
jeg var på samme side i går, en fil på 370 k kunne jeg fint downloade,
men der var en fil på 13 M der sker intet, den dialogbox, hvor man kan
vælge om man vil åbne, gemme o.s.v., den kommer slet ikke frem.
Jeg vil håbe en eller anden har et godt råd.

m.v.h.
Ole J. Hansen

Fra : Madsen

Dato : 25-06-03 12:07

Ole J. Hansen skrev:

> [...]
> downloade, men der var en fil på 13 M der sker intet, den
> dialogbox, hvor man kan vælge om man vil åbne, gemme o.s.v., den

Nu er jeg forvirret. Du ser en hjemmeside i Outlook? Mener du ikke
Internet Explorer, eller?

Madsen.

Fra : Peter Jensen

Dato : 25-06-03 12:17

> Nu er jeg forvirret. Du ser en hjemmeside i Outlook? Mener du ikke
> Internet Explorer, eller?

Formentlig ... Man kan godt browse gennem outlook.
Det er selvfølgelig Internet Explorer der kommer
i aktion, men den er indkapslet i Outlook.

Jeg har erfaret at der kan skal *alverdens* sjove ting
og sager når man kører på denne måde.
Har siddet med en intranet system med dokumenthåndtering
hvor dokumenterne blev slettet hvis man åbnede dem
i en session der kørte i Outlook.
Så det holdt vi ret hurtigt op med

Så til Ole:
Prøv at åbne en Internet Explorer udenom
Outlook og se om ikke det afhjælper problemet.
--
Peter J

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 25-06-03 18:02

In dk.edb.system.ms-windows, Peter Jensen
<spateldask@lovelyspam.hotmail.com> says...
> Det er selvfølgelig Internet Explorer der kommer
> i aktion, men den er indkapslet i Outlook.

Outlook eller Outlook Express ?

For det er bestemt ikke det samme.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Ole J. Hansen

Dato : 25-06-03 16:03

Hej igen
Ja om igen det er naturligvis noget vrøvl, der skulle naturligvis
stå Internet Explorer, men ellers er problemet som anført.

m.v.h.
Ole J. Hansen

Fra : Madsen

Dato : 25-06-03 19:21

Ole J. Hansen skrev:

> Ja om igen det er naturligvis noget vrøvl, der skulle naturligvis
> stå Internet Explorer, men ellers er problemet som anført.

Har du prøvet flere forskellige links? Du skriver at du har prøvet
et link til en fil på 370 k og et link til en fil på 13 M, men det
kunne jo tænkes at linket til filen på 13 M var et dødt link.

Madsen.

Fra : Ole J. Hansen

Dato : 25-06-03 19:48

Hej igen
Jeg har været flere forskellige steder, og jeg kan normalt
ikke downloade noget som helst, og derfor var jeg også
lidt forbavset over, at jeg kunne den fil på 370 k.
Men det ville ikke forbavse mig, om det kunne være
nogle servisepakker fra Microsoft der har gjort det,
således at jeg ikke kan komme igennem.
Håber, at nogen har en god ide.