Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Billån
Fra : Firstname Lastname

Dato : 24-06-03 23:04

Hejsa

Hvad koster det at låne ca. 180000,- kr. til et billån. Vi har desværre
ikke nogen udbetaling men har en værdi i lejligheden på 250000,- kr.
over det belånte. Hvad er det bedste ÅOP både på de fast forrentede og
de variable?
Vi forventer at kunne afdrage med 3000,- kr. pr md.

På forhånd tak.

Fra : Rasmus

Dato : 24-06-03 23:09

"Firstname Lastname" <name@company.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> de variable?
> Vi forventer at kunne afdrage med 3000,- kr. pr md.

Brug din fantasi søg selv via Google på låneberegning og du får mange svar, du kan
selv lege lånemager

Fra : Firstname Lastname

Dato : 25-06-03 08:58

Rasmus wrote:
> Brug din fantasi søg selv via Google på låneberegning og du får mange svar, du kan
> selv lege lånemager
Hejsa

Tak for svar. Jeg havde håbet lidt på nogle tommelfinger regler ala
boliglån i banken er generelt billigere en billån eller et pantebrev i
huset er altid billigst specielt hvis du får det hos xyz bank.

På forhånd tak

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 25-06-03 09:02

> Tak for svar. Jeg havde håbet lidt på nogle tommelfinger regler ala
> boliglån i banken er generelt billigere en billån eller et pantebrev i
> huset er altid billigst specielt hvis du får det hos xyz bank.

Der er netop en artikel i JyllandsPostn om det i dag - det er klart det
billigste med et kortvarigt rentetilpasningslån i friværdien.

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Dunk

Dato : 25-06-03 16:04

> [...]
> de variable?
> Vi forventer at kunne afdrage med 3000,- kr. pr md.

Er de 250.000 friværdi totalt eller er det friværdi under 80% lånegrænsen ?
Det vil være ret afgørende for om du kan tage et realkreditlån til formålet.

Til et lån af den angivne størrelse kan det meget vel vise sig, at 3000 kr.
pr. måned er i underkanten, men det kommer lidt an på, hvor mange år du kan
få lånet fordelt over.

Venligst
Dunk