"Bogen om Tvillinger 0-10 år"
Fra : Joan Grønning

Dato : 24-06-03 22:59

Hej allesammen
Jeg har netop udgivet "Bogen om Tvillinger 0-10 år" - afløseren for
"Bogen om Tvillinger".

Jeg søger tilbagemeldinger fra de af jer, der måtte have læst enten
den nye eller den oprindelige bog - OG som har kommentarer til den og
evt. forslag til forbedringer eller nye emner til næste gang, jeg skal
opdatere den.

* Er der for meget om et emne - og for lidt om et andet?
* øvrige kommentarer?

På forhånd mange tak for hjælpen...

Venlig hilsen
Joan Tønder Grønning
www.bogenomtvillinger.dk

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 25-06-03 00:01

"Joan Grønning" <joangronning@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har netop udgivet "Bogen om Tvillinger 0-10 år" - afløseren for
> "Bogen om Tvillinger".

[Annoncering og reklamer]

Enhver form for køb/salg/bytte-annoncering uden for markedsgrupperne
er uønsket. Indlæg, der alene eller i overvejende grad har til formål
at reklamere for, tilbyde eller på anden måde promovere et produkt
eller en tjeneste, hvori afsender har økonomiske eller anden særlige
interesse, tillades ikke uden for de kommercielle grupper.

Det er dog tilladt at besvare konkrete spørgsmål om forhandlere,
priser på produkter, tjenester og lignende. I en sådan situation
påhviler det afsender at oplyse om ansættelsesforhold, eller andre
økonomiske interesser, i det omfang det har betydning for svarets
objektivitet.

Citat slut.

- - - -

Slet venligst dit reklameindlæg.
Du kan læse mere her om de overordnede regler for brug af Usenet
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk

Mvh. Lisbeth

Fra : vadmand

Dato : 25-06-03 08:59

"Lisbeth Jacobsen" <jacobsenlisbeth@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Slet venligst dit reklameindlæg.
> Du kan læse mere her om de overordnede regler for brug af Usenet
> http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk

Kan man ikke blive FOR formalistisk?

Per V.

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 25-06-03 15:11

"vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Kan man ikke blive FOR formalistisk?

Joda.

Men hvis du dermed mener, at NOGLE reklamer er OK mens andre ikke er -
hvordan skelner du da mellem OK og ikke-OK reklamer?

Mvh. Lisbeth

FUT til dk.admin.netikette

Fra : Ukendt

Dato : 25-06-03 07:05

hej joan

sponsorer et eksemplar og jeg skal se hvordan bogen er ifht mine tvillinge

jakob