Nu har jeg gjort det! Razer 2000 mus
Fra : Kong Kent

Dato : 31-03-01 10:36

Jeg startede ud her i gruppen med at spørge om der findes en mus uden tråd
som samtidig var optisk. Altså ingen hale og ingen kugle. For nemhedens, og
frihedens, skyld.

Efter flere råd fra forskellige steder kom jeg hurtigt fra den optiske, idet
den vist nok ikke reagerer så hurtigt som en almindelig. Den trådløse skulle
være lidt tungere, idet den har batterier, og der var fortællingerne og
erfaringerne også, at den svigtede lidt ved spil (UT, SOF, Rune osv...)

Men siden jeg er hard-core gamer på UT serverne rundt om i verden (nick:
VIPER), så skal en mus sgu spille max. Derfor har jeg købt en Razer
Boomslang 2000 til 790,- hos Holm Data via www.edbpriser.dk

De havde den på tilbud, og derfor slog jeg til. Men har jeg gjort i
bukserne? Kan man få en mus der er lige så hurtig og præcis til billigere
penge? Eller skal jeg bare være tilfreds med at have givet lidt ekstra penge
ud for noget seriøst håndværk?

--
Kent.
icq # 105788206

Fra : Aggeboe

Dato : 31-03-01 10:55

> [...]
> penge? Eller skal jeg bare være tilfreds med at have givet lidt ekstra penge

Jeg føler mig overbevist om, at man ikke får en mere præcis mus end BS2000! Så du har
gjort et godt køb (og billigt).
De fleste pro-gamere (ihvertfald i q3) bruger også BS, men det skyldes til dels også
sponsorater.
Om man så kan vende sig til BS er en helt anden sag. Jeg synes den er lidt for stor
og klodset til mine små, tykke "barnefingre"
Overvej også Icemat, hvis du ikke allerede har en. Den ultimative kombination af
måtte+mus for bedre præcision.
Jeg har ikke selv BS...

/Aggeboe
--
Remove XXX when replying

Fra : Devast8or

Dato : 31-03-01 22:42

Hvad er det? kan man læse noget om den nogen steder og hvad koster sådan en
fætter?

Devast8or

Fra : René Jensen

Dato : 31-03-01 21:23

Kong Kent wrote:
> [...]
> penge? Eller skal jeg bare være tilfreds med at have givet lidt ekstra penge

Jeg har kun set den omtalte mus i reklamer o.lign., men uanset hvad
anmeldere skriver om den, mest positivt, sårh overbeviser den ikke mig
om at bruge 800+ kr. på en mus. Jeg holder mig til Logitech's Wing
Gaming Mouse, som jeg selv vil sige er uhyrelig præcis, slidstærk (i
hvertfald forfængeren) og til den fornuftig pris, jeg mener den koster
omkring 250,- i skrivende stund (ikke helt sikker). Anyway, så husk også
at købe en ordentligt musemåtte og *IKKE* dem til 10-20 kr. de er
simpelhen for dårlige og slide op på et par dage.

--
Med venlig hilsen,
René Jensen

Once a upon a time a wise man said to me:
"I consider Windows like I consider bad weather ... I accept it and hope
for something better"

Fra : Butch

Dato : 01-04-01 11:33

Hil Deres majestat
Jeg har selv kikket på en Bs2000 men syntes at prisen var for høj. Istedet
købet jeg en logitech gamingmouse og en everglide muse måtte. Til samme er
de en rigtig god kombination og kostede ikke mere end350. Jeg kan ikke
udtale mig om BS2000 er alle pengene værd, da jeg ikke har prøvet den. Men
jeg tvivler på at det er ret meget andet end "blære" effekten du får for de
mange ekstra penge.
Hilsen
Butch

Fra : Thomas

Dato : 03-04-01 08:30

> jeg tvivler på at det er ret meget andet end "blære" effekten du får for
de
> mange ekstra penge.

Det er ikke helt rigtigt, du får også en super flot emballage. Den bliver
leveret i en metaldåse, som gør musen til noget ekstra...

--
MVH

Thomas (som selv lige har købt en Razer 1000)
http://home8.inet.tele.dk/bcp/tj/ - følg med på vores webcam...
http://users.cybercity.dk/~bkb3175/ - en dansk Flash4 tutorial