formulare-serveropsætning
Fra : Bimand

Dato : 24-06-03 22:05

Hej
Hvordan for man formularen sendt til sin e-mail,
når jeg trykker på knappen "SEND" kan den ikke finde den rigtige side og
skriver
"The requested URL /--WEBBOT-SELF-- was not found on this server."

Så jeg mangler nok noget på min server.
Jeg bruger Microsoft Frontpage samt B-one webhotel.
Formularen skal bruges til at medlemmerne af vores dykkerklub kan tilmelde
sig via vores hjemmesiden.

Mvh. Peter

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 25-06-03 01:47

Der skal være FP extensions installeret på dit Web hotel og e-mail
skal være sat op.

Fra : JS

Dato : 25-06-03 16:15

Hej
Hvis du finder ud af en løsning på problemet, vil jeg gerne ha løsningen
også,
Jeg bruger også B-One og har samme problem.
mvh
jan

Fra : Erik Nielsen

Dato : 16-07-03 12:17

Det samme her ...hvis der er nogle som et guldkorn *S*