Kølepasta ?
Fra : Søren

Dato : 24-06-03 21:02

Hej gruppe
Jeg har netop returneret mit bundkort til rep. nu er der så kommet en plet
under min køler hvor der ikke er kølepasta + det der sidder på kanten af
processoren. Kan jeg mon skrabe resten af det omgivende pasta ind på midten
til en klat som så bliver mast ud når jeg sætter køleren på igen??

Mvh
Søren

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 24-06-03 21:38

Søren wrote:
> Kan jeg mon skrabe resten af det omgivende
> pasta ind på midten til en klat som så bliver mast ud når jeg sætter
> køleren på igen??

Det kan du da godt - men jeg ville ikke anbefale det. Fjern det med Rense
Benzin eller Acetone og smid en ny klat på, det er det bedste, og så koster
det jo ikke en formue

--
Martin K

Fra : Bachelor®

Dato : 24-06-03 22:40

"Martin Kirschmeyer" <kirschmeyer@REMOVE.hotmail.com> skrev i en meddelelse news:3ef8b6c8$0$48905$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Det kan du da godt - men jeg ville ikke anbefale det. Fjern det med Rense
> Benzin eller Acetone og smid en ny klat på, det er det bedste, og så koster
> det jo ikke en formue

Det gør det faktisk hvis du regner det om til en liter pris

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 25-06-03 16:41

Bachelor® wrote:
> Det gør det faktisk hvis du regner det om til en liter pris

Ja ok - men i forhold til hvor meget man bruger pr. kølermontering, er det
vidst ikke noget man bliver ruineret af...

--
Martin K

Fra : Søren

Dato : 25-06-03 17:44

Jeg prøver at skrabe lidt i det og se hvad det blivet til. I butikken sagde
de også at jeg kunne bruge det der var, så det prøver jeg først. Tak for
svar

Mvh
Søren