Se vores killinger
Fra : Mike

Dato : 24-06-03 19:16

Kom og se vores killinger, og se om det kunne friste

http://www.mike.westdorf.dk

MVH
Mike

---

Fra : Helle

Dato : 24-06-03 19:37

"Mike" <hr_mike@hotmail.com> wrote in message
> Kom og se vores killinger, og se om det kunne friste
>
> http://www.mike.westdorf.dk
>
> MVH
> Mike

Hej Michael.
Ja det er jo skønne killinger I har! Stod det til mig tog jeg dem alle
Til Jer derude kan jeg kun sige at killingerne er MEGET søde og kælne. Jeg
har været så heldig at hilse på dem, lege og nusse med dem da Mike (som har
killingerne) er en nær bekendt. Og så skal det vel også lige siges at de er
vokset op indenfor og har den skønneste mor.

Mange venlige hilsner fra Helle

Fra : Louise Viborg

Dato : 24-06-03 20:12

Hej Mike!
Hvor ser de bare skønne ud! Håber I finder nogle rigtige dejlige hjem
til dem

Mvh. Louise - en meget stor tortiefan!!!!
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk

Fra : Dan Mortensen

Dato : 24-06-03 20:17

Hej Mike
Det er vel nok skønne misser du har de er søde
Hvis du har lyst kan du så en gratis salgs annonce ind på den dyre side jeg
har lavet
siden kan du se på www.sollok.dk/buller
Hvis det er noget du gerne vil kan du sende annoncen til min mail sammen med
et lille billede af killingerne
det kan sendes til katte@sollok.dk
Hilsen Marianne