lille ASP eksempel søges...!
Fra : Rune Thougaard

Dato : 24-06-03 16:33

Er der ikke en der bare hurtig der vil lave et eksempel med 2 asp sider hvor
man kan skrive noget i et felt og der kommer over på en anden side...

-------------
side 1

ANTAL VARE:
PRIS: VÆGT:

BOX hvor man kan skrive tla mellem 0-99 Rødvin 2002
250,- 1kg

evt. flere vare

-------------
-------------
side 2

Du har bestilt:

evt. flere vare

I ALT:

Pris: 250,-
Vægt: 1kg

Bare er lille eksempel på det ville være fint så jeg har noget jeg kan bygge
vidre på selv..!!

mvh. Rune Thougaard
--
http://www.vinperlen.dk
http://www.hh-indretning.dk

Fra : Henrik

Dato : 24-06-03 18:10

"Rune Thougaard" <rune@vinperlen.dk> wrote in message
> Er der ikke en der bare hurtig der vil lave et eksempel med 2 asp sider
hvor
> man kan skrive noget i et felt og der kommer over på en anden side...

Du skal bruge en formular (<form>) på side 1 og hente (request.form) på side
2:

side1.asp
<form method="post" action="side2.asp">
<input type="text" name="antal" size="20">
<input type="submit" value="Send til side 2" name="B1">
</form>

side2.asp
response.write("Du skrev " & request.form("antal") & " i feltet på side 1")

Håber det giver lidt mening

/Henrik

Fra : Rune Thougaard

Dato : 24-06-03 20:57

www.dalgaards.dk/side1.asp

hvis jeg så vil skrive e.eks. adresse, tlf nr. osv. og der kun skal være en
submit knap hvad skal jeg så gøre.?

mvh. Rune Thougaard

Fra : Henrik

Dato : 24-06-03 21:46

> hvis jeg så vil skrive e.eks. adresse, tlf nr. osv. og der kun skal være
en
> submit knap hvad skal jeg så gøre.?
>
> mvh. Rune Thougaard
> --

Submit-knappen sender om jeg så må sige samtlige felter i formularen til den
side der står i "action", altså side2.asp i dette tilfælde.

Så du gør bare følgende:
<form method="post" action="side2.asp">
<input type="text" name="antal" size="20">
<input type="text" name="adresse" size="20">
<input type="text" name="telefon" size="20">
<input type="submit" value="Send til side 2" name="B1">
</form>

side2.asp
response.write("antal= " & request.form("antal") & "<br>")
response.write("adresse= " & request.form("adresse") & "<br>")
response.write("telefon= " & request.form("telefon") & "<br>")

/Henrik

Fra : Rune Thougaard

Dato : 25-06-03 17:02

TAK ind til nu...

www.dalgaards.dk/shopen/side1.asp

hvordan får jeg at boxene til at stå pæn under hinanden.?

mvh. Rune Thougaard

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 25-06-03 17:03

Rune Thougaard wrote :

> www.dalgaards.dk/shopen/side1.asp
>
> hvordan får jeg at boxene til at stå pæn under hinanden.?

Du putter dem ind i en tabel.

--
Jesper Stocholm - http://stocholm.dk

Glad spampal-bruger, der pt har en succesrate på 99%
Prøv det med bayesian filtre - http://www.spampal.org.uk/

Fra : Rune Thougaard

Dato : 26-06-03 17:44

på side 1 hvis jeg nu kun sætter hak i den ene vin fra f.eks. 2002 hvordan
gøre jeg så sådan at det kun er den der bliver vist på side 2..??

mvh. Rune Thougaard

Fra : Rune Thougaard

Dato : 25-06-03 18:55

www.dalgaards.dk/shopen/side1.asp

side1 ser end til vidre fin nok ud, men mangler dog en del ting...

Men prøv at udfylde alle fleter og sæt [hak] i alle tingene...

---

side 2 er der lidt knas...

1. hvordan fjerne jeg det der ": on" efter varen.?

2. Kan jeg sætte de personlige informationer ind i en tabel lige som på side
1 ?

mvh. Rune Thougaard