Så skal Trille også i dk.binaer :-)
Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 24-06-03 11:51

Så skal Trille også i dk.binaer

--
mvh/rg. Christian
In C we had to code our own bugs. In C++ we can inherit them.
C gives you enough rope to hang yourself. C++ also gives you the tree object
to tie it to.
With C you can shoot yourself in the leg. With C++ you can reuse the bullet.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 24-06-03 12:32

"Christian B. Andresen" <nobody@domain.country> wrote in message
> Så skal Trille også i dk.binaer

Så er hendes forældre også kommet der, i samme tråd.

Fra : Zemma Luise Zimling ~

Dato : 24-06-03 12:37

Meget flotte hunde, som jeg er sikker på er endnu mere flotte, når de
opleves live...

--
Zemma Luise Zimling Westh
Kildebakken 61, 1 tv

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 24-06-03 12:43

"Zemma Luise Zimling Westh" <zemma.no.sp@m_jazzedonjava.com> wrote in
message news:3ef83866$0$24681$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Meget flotte hunde, som jeg er sikker på er endnu mere flotte, når de
> opleves live...

Jep, mange tak

Fra : Mic

Dato : 24-06-03 12:38

"Christian B. Andresen" <nobody@domain.country> wrote in message
> Så skal Trille også i dk.binaer

Flot charmerende og utrolig kær hund du har der Christian.

Den bitch kan du godt være stolt af ....

Michael

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 24-06-03 12:43

"Mic" <sletmig@jubiimail.dk> wrote in message

> "Christian B. Andresen" <nobody@domain.country> wrote in message
> >

> Flot charmerende og utrolig kær hund du har der Christian.
>
> Den bitch kan du godt være stolt af ....

Ja, hun er dejlig (og lærenem)

Fra : Trine Dyrgaard

Dato : 24-06-03 16:36

Flot hund! De har altså de skønneste øjne, sådan nogle flattere

--
-Trine

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 25-06-03 06:54

"Trine Dyrgaard" <trine@startnettet.dk> wrote in message
> Flot hund! De har altså de skønneste øjne, sådan nogle flattere

Ja, de ting der gjorde at vi valgte flat frem for golden er:

- deres sind
- børnevenlighed
- deres arbejdglæde / iver
- deres sind
- deres udseende

Fra : J S L

Dato : 25-06-03 08:39

> Ja, de ting der gjorde at vi valgte flat frem for golden er:
>
> - deres sind
> - børnevenlighed
> - deres arbejdglæde / iver
> - deres sind
> - deres udseende

Arrhhh......du snakker som du har forstand til.......... :C))))))

Jaime

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 25-06-03 09:48

"J S L" <J S L@privat.dk> wrote in message

> "Christian B. Andresen" <nobody@domain.country> skrev i en meddelelse

> Arrhhh......du snakker som du har forstand til.......... :C))))))

Hoppebolde er det ikke også det man kalder flattere ?

> Jaime

Jeg skal forøvrigt have meldt mig til en gang åben klasse træning mere, er
det hos dig ?

Fra : J S L

Dato : 25-06-03 11:09

> Jeg skal forøvrigt have meldt mig til en gang åben klasse træning mere, er
> det hos dig ?

Hej C!

Du er hermed tilmeldt. Hvaaaaa.....??????? jeg troede at flattere var
lærenemme???????? LOOOOOLLLLLL....................

Jaime

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 25-06-03 11:17

> [...]
>
> Du er hermed tilmeldt. Hvaaaaa.....??????? jeg troede at flattere var
> lærenemme???????? LOOOOOLLLLLL....................

Det var Torben Poulsen der var træner i foråret, hvem bliver det i efteråret
?
Hvilke ugedage er det ?

Fra : J S L

Dato : 25-06-03 15:30

> Det var Torben Poulsen der var træner i foråret, hvem bliver det i
efteråret
> ?
> Hvilke ugedage er det ?

Muligvis undertegnede. Ugedag vender vi lige tilbage til.

Jaime

Fra : Leyna

Dato : 25-06-03 11:28

On Wed, 25 Jun 2003 07:54:20 +0200, "Christian B. Andresen"
> [...]

>"Trine Dyrgaard" <trine@startnettet.dk> wrote in message
>
>Ja, de ting der gjorde at vi valgte flat frem for golden er:

Her er jeg altså lidt på herrens mark... Er Goldens ikke lige så
børnevenlige som flattere?
Mener da også at de Goldens som jeg er stødt på gennem tiden har haft
et rigtig godt sind, men de har også allesammen været lidt mageligt
anlagt... men de er helt bestemt lige så smukke som flattere!
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 25-06-03 11:31

"Leyna" <webmaster@big-girls.dk> wrote in message

> Her er jeg altså lidt på herrens mark... Er Goldens ikke lige så
> børnevenlige som flattere?

Jo, jeg skrev jo bare de ting som afgjorde vores valg, ikke det som kun
gælder for flatter.

> Mener da også at de Goldens som jeg er stødt på gennem tiden har haft
> et rigtig godt sind, men de har også allesammen været lidt mageligt
> anlagt... men de er helt bestemt lige så smukke som flattere!

Det er det lidt magelige vi gerne ville undgå. Dog har vi jo så senere
fundet ud af at der findes også meget aktive goldens, de mere brune af
slagsen.