Sisse på binaer
Fra : Zemma Luise Zimling ~

Dato : 24-06-03 11:00

Hej Alle.

Så har jeg fået lagt billeder ind af vores lille vaps i binaer...

--
Zemma Luise Zimling Westh
Kildebakken 61, 1 tv

Fra : Mic

Dato : 24-06-03 11:12

"Zemma Luise Zimling Westh" <zemma.no.sp@m_jazzedonjava.com> wrote in
message news:3ef821b5$0$24674$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Hej Alle.
>
> Så har jeg fået lagt billeder ind af vores lille vaps i binaer...
>
> --
> Zemma Luise Zimling Westh
> Kildebakken 61, 1 tv
> 2860 Søborg

Hmm ...........syntes ikke at jeg kan finde nogle billeder.

dk.binaer ?

Fra : Zemma Luise Zimling ~

Dato : 24-06-03 11:15

Det burde ligge der.... Men nogle gange går der lang tid, fra jeg sender,
til det er postet...

--
Zemma Luise Zimling Westh
Kildebakken 61, 1 tv

Fra : Mic

Dato : 24-06-03 11:23

"Zemma Luise Zimling Westh" <zemma.no.sp@m_jazzedonjava.com> wrote in
message news:3ef82516$0$24693$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Det burde ligge der.... Men nogle gange går der lang tid, fra jeg sender,
> til det er postet...

Så var den der

ja hun ser sq sød ud men hvad er hun for en ( race ) ?

Michael

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 24-06-03 11:29

> [...]
message news:3ef82516$0$24693$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Det burde ligge der.... Men nogle gange går der lang tid, fra jeg sender,

Så er de kommet.

Der er vist flatcoated ret. i ?

--
mvh/rg. Christian
In C we had to code our own bugs. In C++ we can inherit them.

Fra : Zemma Luise Zimling ~

Dato : 24-06-03 11:33

Sisse er nu 6 1/2 måned gammel.

Hun er 3/4 schæfer og 1/4 flatcoated retriever.

Mic: Obi er en rigtig flot hund. Han ser så fredelig ud...

--
Zemma Luise Zimling Westh
Kildebakken 61, 1 tv

Fra : Zemma Luise Zimling ~

Dato : 24-06-03 14:32

Så fik jeg lagt et enkelt hvalpebillede ind også...

--
Zemma Luise Zimling Westh
Kildebakken 61, 1 tv

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 24-06-03 18:08

"Zemma Luise Zimling Westh" <zemma.no.sp@m_jazzedonjava.com> skrev i en
meddelelse news:3ef821b5$0$24674$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Så har jeg fået lagt billeder ind af vores lille vaps i binaer...

Sikken en uldtot, hvor er hun bare dejligt

Bolette