Balslev Skole
Fra : OleN

Dato : 21-06-03 12:46

Hej Alle,

I forbindelse med min "forskning" i min slægt er jeg faldet over en ane der
1845 bor i Balslev på fyn og er opført som Kirkesanger og Skolelærer.

For at få noget mere baggrundsviden, vil jeg forsøge at finde ud af hvad
jeg kan om Balslev skole. Men jeg ved ikke om omtalte skole er nedlagt
(synes ikke jeg kan finde den), og derfor søger jeg efter ideer til hvor
jeg kan lede. Jeg er ikke klar over hvilken lokalhistorisk samling der
kunne tænkes at ligge inde med oplysninger om Balslev, så derfor "går det
nu ud over gruppen her".

Er der nogen der har informationer om Balslev skole eller gode ideer til
hvor jeg mon kan finde noget om dette, så vil jeg blive meget glad.

med venlig hilsen
Ole Nielsen

Fra : J.Kobel

Dato : 21-06-03 16:11

OleN <nyt@oas.dk> skrev i en nyhedsmeddelelse:Xns93A18C0DF3688nytoasdk@62.243.74.162...
> [...]
>
> Er der nogen der har informationer om Balslev skole eller gode ideer til
> hvor jeg mon kan finde noget om dette, så vil jeg blive meget glad.

Kald www.ejby.dk/default.asp så kan du skrive i søgeordrubrikken
Balslev og trykke på OK

Så kommer der en masse om Balslev by.

Mvh. J.Kobel