Black & white!!
Fra : S@ndman

Dato : 30-03-01 23:51

Hejsa,

Jeg har subj., men når jeg vil installere det kommer følgende:

CRC error: The file................CBN doesn´t match the file in the
setup´s.cab file. The medium from which you are running the setup may be
corrupted.

Hvad kan være galt..?? Min maskine laver fejl i explore.exe og icq.exe, på
trods af at jeg lige har installeret win2k, den gjorde det samme efter en
uges tid med win98se, hvad kan være galt, er det rammene eller..??

S@ndman

Fra : S@ndman

Dato : 30-03-01 23:54

"S@ndman" <sandman@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> trods af at jeg lige har installeret win2k, den gjorde det samme efter en
> uges tid med win98se, hvad kan være galt, er det rammene eller..??

Hejsa igen,

Den der setup´s.cab hvad er det for en fil..??? Kan der være noget galt med
min harddisk..??

S@ndman

Fra : Anders Christensen

Dato : 31-03-01 00:14

Det lyder mere som et problem med en controller som trasher dine data
undervejs fra CD til HDD.

--
AC
- - - - - - - -

Fra : S@ndman

Dato : 31-03-01 00:47

Hejsa,

Kan det evt. være min ATA66..??? Det kan ikke være rammene eller..?? Hvorfor
laver den hele tiden explorer.exe fejl..???

S@ndman

Fra : S@ndman

Dato : 31-03-01 00:49

Glemte at skrive, at det er nogle spil jeg har "orange" og virker heller
ikke på andre maskiner.

Fra : Devast8or

Dato : 31-03-01 02:43

hehe, det behøver du da ikke at skrive da B&W ikke er udkommet endnu :)

Devast8or

Fra : The MaXx

Dato : 31-03-01 16:02

For det første hører hele denne tråd slet ikke til i denne gruppe da det
lyder som et sikkert software problem, da filerne heller ikke virker på
andre PC'er.

Men jo, jeg har da hørt at Black & White udkom for en lille uge siden.

The MaXx

Fra : Devast8or

Dato : 31-03-01 22:38

Jeg har da hørt at det først skulle udkomme engang i næste uge.

Devast8or

Fra : Santa Xcaze

Dato : 31-03-01 11:06

Tror desværre du har fået en fucked up kopi af B&W :)
Husk at skaffe den reg fil. så du fjerner det spyware de har smidt i...!!!

Fra : Jesper Ryskin

Dato : 31-03-01 09:53

> CRC error: The file................CBN doesn´t match the file in the
> setup´s.cab file. The medium from which you are running the setup may be
> corrupted.

1 * Du tror ikke, det kan være kopibeskyttelsen, my friend?
2 * Min maskine havde problemer med at installere filer (i.e."file not
found", "file corrupt") engang, hvor det viste sig at være RAM'en, der var
defekt.

--
Mvh.Jesper Ryskin, ejer af Webconsult

Din computer larmer! I hvert fald mere end du sikkert gerne ville have.
Se på www.webconsult.dk om hvordan du får dæmpet din PC-støj.

Fra : Thomas Steinmeier

Dato : 01-04-01 00:51

> [...]
> trods af at jeg lige har installeret win2k, den gjorde det samme efter en
> uges tid med win98se, hvad kan være galt, er det rammene eller..??

Explore fejl skrive du et eller andet sted!!!

ny installation win98 er da vist nødvendig.

/thomas

Fra : S@ndman

Dato : 01-04-01 00:55

> Explore fejl skrive du et eller andet sted!!!
>
> ny installation win98 er da vist nødvendig.
>
> /thomas

har lige lagt win2k ind....før det havde jeg lagt win98se ind og den gjorde
det samme. Nu har jeg smidt en anden ramblok i og det ser tilsyneladende ud
til at virke...