ProFTPD problem (på debian)
Fra : Sparre

Dato : 22-06-03 16:41

Hejsa

Er løbet ind i lidt problemer, er helt ny i Linux......

Jeg ville ændre hostname fra 'debian' til 'satre' og det gik også fint, men
nu kan jeg ikke længere starte proftp

Den kommer med følgende fejl

satre# /etc/init.d/proftpd start
Starting professional ftp daemon: - No certificate files found!
satre - Fatal: unable to determine IP address of `satre'.
..
satre#

Håber en eller anden kan hjælpe mig lidt...

--
Sparre

Fra : Jesper Skriver

Dato : 22-06-03 16:51

On Sun, 22 Jun 2003 17:41:22 +0200, Sparre wrote:
> [...]
> Starting professional ftp daemon: - No certificate files found!
> satre - Fatal: unable to determine IP address of `satre'.

Har du rettet din hosts fil ?

--
Jesper Skriver, CCIE #5456, FreeBSD committer
Alfa Romeo 156, 2.0TS

Fra : Sparre

Dato : 22-06-03 17:09

Har du rettet din hosts fil ?