Keyboard opsætning?
Fra : Lars Dybdahl

Dato : 22-06-03 10:00

Jeg har et mærkeligt keyboard problem. I alle programmer kan jeg ikke bruge
dead keys (äãéêëöü osv.), men AltGr+Bogstav virker (ß??ª«»©µþ???® osv.) og
æøå virker også. Lige bortset fra OpenOffice.org, hvor hverken det ene
eller det andet virker - kun ascii tegn virker.

Jeg bruger KDE, men hvis jeg opretter en ny bruger, og denne bruger Gnome,
så er det præcist samme opførsel. Det er med andre ord ikke bundet til
brugerens opsætning.

Jeg bruger en fuldt opdateret version af Red Hat Linux 9, men problemet har
jeg haft siden jeg kørte Red Hat Linux 8. Jeg kan ikke finde ud af, hvor
fejlen ligger, er der nogen her, der har en ide til, hvor jeg kan lede?

I øvrigt ser min /etc/sysconfig/i18n fil sådan ud:

LANG="da_DK.utf-8"
SUPPORTED="da_DK.utf-8:da_DK.iso8859-1:da_DK:da"
SYSFONT="latarcyrheb-sun16"

Lars.

--
Dybdahl Engineering