slette teksten i konqueror
Fra : USER

Dato : 20-06-03 16:23

Hvordan sletter man listen med eks. nick navne som man bruger når man
cchatter eller regner forsikrings tilbud ud.. bruger konqueror..

M.V.H

Henrik

Fra : Kent Friis

Dato : 20-06-03 17:08

Den Fri, 20 Jun 2003 17:23:06 +0200 skrev USER:
>Hvordan sletter man listen med eks. nick navne som man bruger når man
>cchatter eller regner forsikrings tilbud ud.. bruger konqueror..

Som i alle andre browsere... Man sletter sine cookies.

Mvh
Kent
--
Object orientation: the idea, that humans find it easier to understand
"you.car.engine.start" than "start your car engine".

Fra : Rasmus Bøg Hansen

Dato : 20-06-03 17:32

leeloo@phreaker.net (Kent Friis) writes:

> Som i alle andre browsere... Man sletter sine cookies.

Ikke hvis det er form-data - så står de i

~/.kde/share/apps/khtml/formcompletions

Jeg kan ikke lige finde en smart måde at rydde ud i dem via menuer og
klik-og-peg...

/Rasmus

He who asks a question is a fool for five minutes; he who does not ask a
question remains a fool forever.

Fra : USER

Dato : 20-06-03 19:16

Rasmus Bøg Hansen wrote:

> [...]
>
> ~/.kde/share/apps/khtml/formcompletions
>
> Jeg kan ikke lige finde en smart måde at rydde ud i dem via menuer og

har prøvet at slette infokager det hjælper ikke, der er heller ikke en mappe
som hedder formcompletions hvor di kan slettes i

Jeg kører suse 8.1 .
er der andre måder man kan gøre det på .

Fra : Rasmus Bøg Hansen

Dato : 22-06-03 11:58

USER <linux_user@os.dk> writes:

> har prøvet at slette infokager det hjælper ikke, der er heller ikke en mappe
> som hedder formcompletions hvor di kan slettes i

Det er en fil, ikke en mappe - og som sagt kan jeg ikke finde en måde
at konfigurere det gennem kontrolpanel el. lign. (KDE 3.1.2).

/Rasmus

Tell them we are not Gods but SysAdmins,
which is the next best thing.

Fra : USER

Dato : 22-06-03 12:09

Rasmus Bøg Hansen wrote:

> Det er en fil, ikke en mappe - og som sagt kan jeg ikke finde en måde
> at konfigurere det gennem kontrolpanel el. lign. (KDE 3.1.2).
>
> /Rasmus

ja så fik jeg endeligt slettet den liste.