XFree - TV og opløsning
Fra : Jens

Dato : 20-06-03 07:55

Hej

Jeg ved ikke om spørgsmålet er lidt OT, men nu prøver jeg.
Jeg har bygget mig en lille maskine, som kun skal være tilsluttet mit TV,
men hvilken opløsning er anbefalet at køre med i XFree?
Jeg kan ved at mit tv kan kører op til 1024x768, men er det bedre at køre
i 800x600 eller noget helt andet, og hvad med refreshrate?

Er der nogen som har erfarring med dette?

- Jens

Fra : Magnus Pedersen

Dato : 20-06-03 15:31

Jens wrote:

> [...]
> i 800x600 eller noget helt andet, og hvad med refreshrate?
>
> Er der nogen som har erfarring med dette?

Hvad er det for et grafikkort ?

--
Magnus Pedersen

Fra : Jens

Dato : 20-06-03 23:00

On Fri, 20 Jun 2003 16:31:04 +0200, Magnus Pedersen wrote:
> [...]

Via VT8623 [Apollo CLE266] integrated CastleRock graphics

hurtigt copy/paste fra XF86Config :)

- Jens