MS Windows
briani 27239
XP Home blue screen
Fra : Anders Winther

Dato : 23-06-03 16:41

Hej

Min XP blue screener når den starter op, men jeg kan ikke nå at se hvad den
skriver.

Kan man ikke ændre det der "automatisk genstart" et sted i
registreringsdatabasen ?

Fejlsikret tilstand dur heller ikke.

--
AW

Fra : Madsen

Dato : 23-06-03 17:00

Anders Winther skrev:

> Kan man ikke ændre det der "automatisk genstart" et sted i
> registreringsdatabasen ?

Du behøver ikke engang registreringsdatabasen.
Control Panel > System > Advanced > Settings ud for Startup and
Recovery og fjern så fluebenet i Automatically restart under System
failure.

Madsen.

Fra : Anders Winther

Dato : 23-06-03 17:17

> Anders Winther skrev:
>
> Du behøver ikke engang registreringsdatabasen.

Når du lige har læst min post igen kan du nok se at jeg ikke kan komme ind i
windows

--
AW

Fra : Madsen

Dato : 23-06-03 17:48

Anders Winther skrev:

> Når du lige har læst min post igen kan du nok se at jeg ikke kan
> komme ind i windows

Nå for hulen. Det havde jeg ikke lige opdaget i første omgang.

Madsen.

Fra : Anders Winther

Dato : 24-06-03 08:54

"Anders Winther" <aw@mountaindewFJERN.dk> wrote in message
> [...]
den
> skriver.
>
> Kan man ikke ændre det der "automatisk genstart" et sted i

Start/Run/Regedit. Navigate to...
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\CrashControl

In the right pane choose AutoReboot/Right Click/Modify. Change value to 0 to
disable and 1 to enable.

--

AW

Fra : Madsen

Dato : 24-06-03 12:14

Anders Winther skrev:

> Start/Run/Regedit

Og hvordan gør du så det når du ikke kan komme ind i Windows?

Madsen.

Fra : Anders Winther

Dato : 24-06-03 13:05

> Og hvordan gør du så det når du ikke kan komme ind i Windows?

Med ERD Commander

--
AW

Fra : Madsen