MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Fejlmeddelelse ved åbning af Add/remove pr~
Fra : rondo

Dato : 22-06-03 12:10

Når jeg prøver at åbne Add/remove programs i min Windows XP, får jeg
følgende fejlmeddelelse: "Parser Message - Value creation failed " at
line 472", og jeg kan ikke åbne funktionen op. Er der nogen, der har
en ide om, hvad dette kan skyldes? Lige nu kan jeg nemlig ikke
afinstallere nogle programmer gennem denne funktion.
Jeg har postet selve meddelelsen som den ser ud i virkeligheden i
dk.binaer.

Med venlig hilsen

rondo
______________________________
I'm the captain on this ship........
and I have my wife's permission to say so.....

Fra : DonE

Dato : 22-06-03 13:47

rondo skrev noget i stil med det her:
> [...]
> afinstallere nogle programmer gennem denne funktion.
> Jeg har postet selve meddelelsen som den ser ud i virkeligheden i

Hej.
Bruger du programmet StyleXP?
Den laver nemlig ét eller andet så man får sådan en fejlmeddelse
--

Venligst DonE

Fra : rondo

Dato : 22-06-03 20:12

On Sun, 22 Jun 2003 14:46:42 +0200, "DonE" <don_e@net.INVALID> wrote:

>Hej.
>Bruger du programmet StyleXP?
>Den laver nemlig ét eller andet så man får sådan en fejlmeddelse

Ja, jeg bruger faktisk StyleXP, men det har ikke været et problem
tidligere.

Med venlig hilsen

rondo
______________________________

Fra : DonE

Dato : 22-06-03 20:42

rondo skrev noget i stil med det her:
> On Sun, 22 Jun 2003 14:46:42 +0200, "DonE" <don_e@net.INVALID> wrote:
> Ja, jeg bruger faktisk StyleXP, men det har ikke været et problem
> tidligere.

Det havde jeg heller ikke, før end at jeg skiftede til et
bestemt Style! Som jeg ikke lige kan huske hvad hed

--

Venligst DonE

Fra : rondo

Dato : 23-06-03 22:35

On Sun, 22 Jun 2003 21:42:08 +0200, "DonE" <don_e@net.INVALID> wrote:

>Det havde jeg heller ikke, før end at jeg skiftede til et
>bestemt Style! Som jeg ikke lige kan huske hvad hed

Du havde sørme ret, og den style, der fucker systemet op, hedder
Metroid... Tak for hjælpen

Med venlig hilsen

rondo