MS Windows
briani 27239
Musikprogram
Fra : Ole :-\)

Dato : 22-06-03 09:34

Jeg mangler et program til at spille musik (helst både filer og cd'er).
Der skal være mulighed for at starte næste sang mens den første fader ud
Der skal være mulighed for at søge i de sange der ligger på harddisken -
både søgning på kunskner og på title
Den skal selvfølgelig kunne tælle tiden ned til den slutter

--
Venlig hilsen
Ole

Fra : Simon - [8230]

Dato : 22-06-03 09:52

Hej Ole

Har du prøvet WinAmp, er ikke sikker på at den kan starte næste sang mens
forrige fader ud, men måske findes der et plugin til dette.. Ellers har den
de features du ellers efterlyser...

Den kan downloades gratis på www.winamp.com

Simon

Fra : Ole :-\)

Dato : 22-06-03 10:15

Simon - [8230] skrev news:3ef56e37$0$97202$edfadb0f@dread12.news.tele.dk
> Har du prøvet WinAmp, er ikke sikker på at den kan starte næste sang mens
> forrige fader ud, men måske findes der et plugin til dette.. Ellers har
> [...]

Jeg brugte WinAmp i mine unge dage (også Winamps) men den har ikke fade
hvilket er den vigtigste funktion. Der er godt nok andre som har sagt at det
kærever et plug-in, men de har ikke kunnet få det til at virke

Fra : Madsen

Dato : 22-06-03 13:37

On Sun, 22 Jun 2003 11:14:57 +0200, " Ole :-\)" <spam@ads.føj> wrote:

>Jeg brugte WinAmp i mine unge dage (også Winamps) men den har ikke fade
>hvilket er den vigtigste funktion. Der er godt nok andre som har sagt at det
>kærever et plug-in, men de har ikke kunnet få det til at virke

Den nye Winamp 3 kan fade imellem 2 numre uden brug af ekstra plugins